اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
در نشست خبری شهردار منطقه 8 اهواز مطرح شد:
متاسفانه منطقه 8 کلانشهر اهواز تاکنون هیچ توسعه ای در زیر ساخت آب و فاضلاب نداشته است و پس آب ها به یکی از معضلات مردم در زمان بارندگی مبدل شده زیرا اوایل ساخت و ساز در منطقه 8 اکثر خانه ها...

به گزارش شوشان: موسوی ممبینی در نشست با خبرنگاران ابتدا سالروز ورود آزادگان دفاع مقدس به کشور را گرامی داشت و به بیان عملکرد سال گذشته و جاری شهرداری منطقه 8 اهواز پرداخت و اظهار داشت: منطقه 8  حدود 3/8 هزار هکتار وسعت دارد و از بزرگترین مناطق کلانشهر اهواز به شمار می رود که با مشکلات فراوانی از لحاظ زیرساختی روبرو ست و نیاز به توجه بیشتری دارد.

ممبینی همچنین به سرانه فضای سبز منطقه 8 برای هر نفر اشاره کرد و افزود: میزان سرانه فضای سبز برای هر نفر 8/7 دهم است و با اعتصاب فضای سبز صنایع فولاد و فولاد اکسین به 15 متر مربع افزایش می یابد.

شهردار منطقه 8 کلانشهر اهواز در ادامه  میزان هزینه های انجام شده در سال گذشه برای آسفالت را 1/8 میلیارد تومان و بازسازی، احداث پارک ها و تجهیزات ورزشی را حدود 2/2 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: احداث پارک سعادت با اعتبار 900 میلیون تومان، پارک لوله سازی با اعتبار 800 میلیون تومان و پارک الوند 500 میلیون تومان از جمله این هزینه ها می باشد.

وی دیگر فعالیت های انجام شده را زیرسازی معابر کم عرض و خاکی، بازسازی ساختمان اداری شهرداری منطقه 8، احداث نمازخانه در پارک شهدا، احداث سرویس بهداشتی در پارک ها و احداث 41 مسجد در حوزه منطقه 8 .... نام برد .

ممبینی از دیگر برنامه های سال جاری شهرداری منطقه 8 به زیر سازی معابر شهری با اعتباری بالغ بر 328 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: متاسفانه منطقه 8 کلانشهر اهواز هیچ توسعه ای در زیر ساخت آب و فاضلاب نداشته است و پس آب ها به یکی از معضلات مردم در زمان بارندگی مبدل شده زیرا اوایل ساخت و ساز در منطقه 8 اکثر خانه ها با کاربرد ویلایی ساخته شده و بدلیل پیش بینی نکردن و اپارتمانی شدن خانه ها در آینده  و افزایش تعداد خانوارها هم اکنون با مشکلات زیر ساختی روبرو می باشد که تصمیم داریم در سال جاری با تغییر زیر سازی و لوله کشی خیابان ها و اختصاص 5 میلیارد تومان برای نهضت آسفالت برخی از مشکلات این منطقه را حل کنیم.

ممبینی از پرداخت حق آلایندگی صنایع به شهرداری منطقه 8 ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه تا بحال صنایع فولاد خوزستان و فولاد اکسین حق الایندگی خود را کم و بیش پرداخت کرده و توانسته اند به توسعه منطقه 8 کمک شایانی انجام دهند.

شهردار منطقه 8 به مجموعه تالارهای عروسی واقع در این منطقه اشاره کرد و بیان داشت: فضای مجموعه تالارها مقرر شده بود به واحد ها و صنایع تولیدی کوچک اختصاص یابد اما برخی با تعییرکاربری واحدهای تولیدی به تالارها کار غیر قانونی انجام داده اند و باید کاربری تالارها به تجاری تغییر پیدا کند.

وی در پایان از احداث پارک شهربازی رسالت و کوی صادقیه، احداث 12 چمن مصنوعی و افتتاح یک سرای محله با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در کوی نبوت خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار