شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۴

شوشان : فرید جلالی عزیرپور مدیر شعب بانک مسکن خوزستان به مرز بازنشستگی رسید. مهندس جلالی عزیزپورکارشناس ارشد بانکداری را باید یکی از مدیران بومی، توانمند و دلسوز خوزستان نام نهاد چرا که در دوران مسئولیت تحولات مثبتی را در بانک مسکن شاهد بودیم. در دوران مسئولیت جلالی ، 52 درصد شعب بانک مسکن بازسازی شد. ضمن اینکه 8 شعبه جدید عمدتا در مناطق محروم راه اندازی شد.

جلالی عزیزپور در سال گذشته به عنوان یکی از مدیران برتر در استان و همچنین مدیر برتر در کارگروه مسکن انتخاب شد. همکاری و تعامل سازنده بانک مسکن در شورای مسکن مهر با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان و استاندار همواره قابل تقدیر بود به خصوص آنجایی که بانک ها دیگر به هر عنوان در انجام وظایف خود در اعطای تسهیلات بانکی طفره می رفتند او بدون گرفتن بهانه در اعطای تسهیلات بانکی پیشقدم می شد.

در دوران جلالی، 80 نفر در سال گذشته جذب بانک مسکن استان شدند تا در زمینه کمبود نیروی انسانی مشکلات کاهش یابد. بنا بر گزارشات رسیده مدیر شعب بانک مسکن کشور با بازنشستگی او مخالف بود اما اصرار جلالی کارسازتر افتاد.

گفتنی است جلالی عزیزپور پیش از این مدیرکل طرح و برنامه بانک مسکن کشور بود. ضمن اینکه تا تعیین مدیر جدید شعب بانک مسکن استان، مهندس بهروز اندایش سرپرستی بانک مسکن در استان را بر عهده خواهد داشت. وی معاون نظارت بر مدیریت بانک مسکن استان را بر عهده داشت.


 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار