شاهین اهواز تغذیه کننده باقی تیم های اهواز شده است و تیمی را نمی بینید که بازیکنی از شاهین را به خدمت نگرفته باشد

"> شاهین اهواز تغذیه کننده باقی تیم های اهواز شده است

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱

شاهین اهواز تغذیه کننده باقی تیم های اهواز شده است و تیمی را نمی بینید که بازیکنی از شاهین را به خدمت نگرفته باشد

شوشان - سیدمهدی نیّر : سید عیدی کریمی گفت : شاهین اهواز تغذیه کننده باقی تیم های اهواز شده است و تیمی را نمی بینید که بازیکنی از شاهین را به خدمت نگرفته باشد.

سرپرست تیم شاهین اهواز ادامه داد : تیم شاهین در فصل جدید رقابت ها سوپر لیگ خوزستان رضایت نامه ای به هیج یک از بازیکنانش نخواهد داد. چرا که امسال باید شاهین مقام مناسبی را کسب نماید. تیم فصل پیش ما تیم بسیار خوبی بود که باید اول می شد ولی متاسفانه به مقام سومی رضایت داد که ما تمام سعی خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد : من از تمامی کسانی که به تیم شاهین کمک کرده اند تشکر می نمایم و باز هم دست یاری به سوی آنها دراز می کنم تا شرایط مناسبی را برای ورزشکاران جوان خوزستانی فراهم نماییم. وی ادامه داد: از سازمان ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال کمکی به ما نمی شود و من هم یک نفر هستم و نمی کشم که هزینه های تیم را بپردازم . کریمی ادامه داد : اخیرا هم نامه ای برای در اختیار قراردادن زمین برای مسابقات به هیات فوتبال استان خوزستان برده ام که هیات فوتبال با بیان اینکه زمینی ندارد و تمام زمین ها پر هستند از دادن زمین به تیم شاهین خودداری کرده است. متاسفانه زمین های چمن اهواز در اختیار یکی ، دو تیم هستند که به نوعی زیر نظر هیات فوتبال می باشند.

کریمی بیان کرد: اخیرا اتحادیه فوتبال دارد تشکیل می شود که امیدوارم هرچه سریع تر این اتفاق بیافتد و وضعیت فوتبال استان مخصوصا فوتبال اهواز تغییری پیدا کند و سروسامانی بگیرد که اگر اینچنین شود می توان به آینده فوتبال استان خوزستان امیدوار بود.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت : شما اگر به گذشته نگاه کنید می بینید که در تیم ملی ما کمتر از 5 ، 6 بازیکن از خوزستان نبود و تمامی تیم ها از بازیکنان خوزستانی بهره می بردند ولی اکنون وضعیت ما چکونه است! اکنون کار ما به جایی کشیده شده که ما از استان های اطراف برای خود بازیکن می آوریم و تا زمانی که به تیم های پایه و شهرستانی نرسند و به آنها زمین و مکان برای تمرین ندهند وضعیت همینی است که می بینید و پسرفت می کند.

سرپرست تیم شاهین اهواز : اکنون در هیات فوتبال آقایان صادقی ، آژده و سواری هستند که زحمت بسیاری برای تیم های پایه انجام می دهند و اگر همین آقایان هم نبودند همین یک ذره فوتبالی که در استان برگزار می شود هم نبود.

وی ادامه داد : در زمان آقای دهکردی در هیات فوتبال کمک های خوبی به تیم شاهین صورت می گرفت ولی اکنون اینگونه نیست و حتی مجوز تیم بزرگسالان شاهین به استان دیگری انتقال یافت و پول آن هم به خود بازیکنان دادند.

کریمی گفت: مسابقات تیم های امید از 23 مهرماه آغاز می شود و رقابت های تیم های جوانان نیز از اواسط آبان برگزار می گردد.

وی در پایان گفت : همه امید من این است که همه دست به دست هم بدهند و باعث پیشرفت جوانان شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار