شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹

طي مراسمي با حضور مديراني از وزارت علوم، تحقيقات وفناوري و دانشگاه شهيد چمران اهواز، از رجايي قدرداني و بابادي به عنوان مدير جديد حراست دانشگاه معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از روابط عمومي دانشگاه شهيد چمران اهواز، در اين مراسم، دكتر حسن مروتي ضمن تشكر از زحمات و تلاش‌هاي عليرضا رجايي در مدت مسئوليت ايشان در جايگاه مدير حراست دانشگاه، اهميت اين حوزه را يادآور شد و گفت: حراست يكي از اركان اصلي دانشگاه محسوب مي‌شود و نيروهاي شاغل در اين بخش، سربازان گمنام امام زمان (عج) مجموعه هستند.

وي افزود: در مسائل مختلف، همكاران حراست ورود مي‌كنند و با رصد مشكلات، از وقوع آنها جلوگيري يا در حل آنها همكاري مي‌كنند بدون اينكه نامي از آنها برده شود.

دكتر مروتي تصريح كرد: مسائل مختلفي را پيش رو داريم، انتخابات آينده رياست جمهوري، تحريم‌ها و تهديدها، هجمه‌‌هاي دشمن و .... و دشمن به دانشگاه به عنوان يك مجموعه بزرگ و جوان، چشم دوخته تا از اين طريق بتواند نقشه‌هاي خود را اجرا كند از اين رو نياز است مجموعه حراست ارتباط تنگاتنگ و تعاملي با بخش‌هاي مختلف دانشگاه داشته باشد.

همچنين در اين نشست، عليرضا رجايي اظهار داشت: نقش حراست در سالم سازي محيط و ايجاد فضاي امن براي ساير كاركنان انكار ناپذير و مسلم است.

وي بيان كرد: جابه‌جايي و تغيير پست‌ها ومناصب اداري، رويه‌اي معمول و طبيعي است اما مهم اين است كه در دوره مسئوليت پذيري، از فرصت خود براي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم به شايستگي استفاده كنيم.

در ادامه این جلسه بابادي، مدیر جدید حراست به بیان این نکته که حراست بخش ويژه‌اي در هر مجموعه سازماني است گفت: كار در حراست بايد فرد را قوي كند تا در عرصه‌هاي ديگر در آينده بهتر و كاراتر عمل نمايد.

وي افزود: همه بخش‌هاي دانشگاه حراست را از خود و عضوي از خودشان بدانند و اين مجموعه را در راستاي تحقق اهداف و مسئوليت‌هاي آن ياري نمايند.

در پايان اين نشست، با اهداي لوح سپاس به آقای رجايي براي قدرداني از زحمات وي در مدت سه سال مديريت حراست دانشگاه شهيد چمران اهواز، حكم مديريت حراست به آقای بابادي اعطا گرديد. بابادي پيش از اين درامور دانشجويي مشغول به كار بوده و مديريت حراست دانشگاه كشاورزي رامين را در كارنامه سوابق كاري خود دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار