اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
  رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت:در 2 حادثه جداگانه که عصر جمعه در بوستان ساحلی رودخانه دز اتفاق افتاد یک نفر غرق شد و سه نفر دیگر نجات یافتند.

عظیم رضایی مرساق افزود: در نخستین حادثه که ساعت 15:45 دقیقه عصر جمعه در منطقه گردشگری بوستان علی کله اتفاق افتاد سه نفر در رودخانه دز غرق شدند که با سرعت عمل ماموران نجات غریق شهرداری 2 نفر از آنان نجات یافتند اما نفر سوم در رودخانه غرق شد.

وی اظهار کرد: یکی از این افراد که به دلیل غرق شدن در رودخانه و توقف پنج دقیقه ای تنفس ، دچار ایست قلبی تنفسی شده بود با سرعت عمل و تلاش نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات ساحلی هلال احمر احیا شده و از مرگ حتمی نجات یافت که در بیمارستان دزفول بستری است.
رضایی مرساق افزود:جسد نفر سوم پس از نیم ساعت با تلاش ماموران نجات غریق شهرداری دزفول در رودخانه دز پیدا شد.

وی همچنین گفت: در حادثه ای دیگر فردی هنگام شیرجه زدن در رودخانه دچار آسیب شده که با تلاش ماموران امدادی هلال احمر کمک های امدادی اولیه بر روی انجام شده و به بیمارستان 
منتقل گردید.

بوستان ساحلی علی کله دزفول در پایین دست سد تنظیمی از جمله مناطق گردشگری دزفول بوده که در ایام تعطیل میزبان مسافران و گردشگران از شهرهای مختلف استان خوزستان می باشد.

تلاش نیروهای نجات غریق شهرداری دزفول و نیز پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر تاکنون موجب نجات جان دهها مسافر و شهروند دزفولی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار