اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
در ادوار گذشته تا بحال تغییرات غالبا با همین روش و نیز توافقات ضمنی نمایندگان با هم برای تقسیم مدیریت سازمانها میان یکدیگر صورت گرفته است.
تردیدی نیست که عدم توسعه آبادان بدلیل حضور  اشخاصی با کارایی اندک، در مسئولیتهای حساس و مهم‌ است. از اینرو تغییرات نه با نگاه شایسته سالاری بلكه با ‌نگاه رابطه سالاری ،خویشاوند سالاری ، خویشاوند گماری و حامی پروری صورت می‌گیرد. در حقیقت ملاک،وابستگی است نه کارآمدی و لیاقت و شایستگی .

چرخه تغییر مدیران در دوره های اخیر مجلس یک روش ثابت است . ابتدا نزدیکان نماینده از عدم رضایت مردم از یک اداره خبر می دهند.سپس شخص نماینده شروع به نامه نگاری در مورد مشکلات آن حوزه به مسئولین استان و کشور کرده و بعد از آن با‌ ایجاد فضای تهدید برای "طرح سوال" یا شرکت در "برنامه ی استیضاح" وزیر مربوطه گامهای بعدی را بر می دارد.

در ادوار گذشته تا بحال تغییرات غالبا با همین روش و نیز توافقات ضمنی نمایندگان با هم برای تقسیم مدیریت سازمانها  میان یکدیگر صورت گرفته است.

لذا حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان در راستاي قانون مداري و تخصص گرايي از نمايندگان محترم و دلسوز شهرستان تقاضا دارد،تا با هماهنگي با بالاترين نماينده دولت و مشورت دادن به ايشان اين مهم را به عهده متولي قانوني اين امر بسپارد.

حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار