شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷

شوشان : این روزها با توجه به مدت زمان باقی مانده از دولت دهم و پیگیری های مکرر مردم برای دستیابی به منازل و عزم جدی مهندس صالح بیگی برای تکمیل این پروژه کاملا مشهود است؛ حضور مداوم فرماندار در جلسات استانی و حساس کردن شخص استاندار نسبت به مسکن مهر هفتکل، تشکیل کارگروه مسکن مهر، برگزاری نشست های هفتگی در فرمانداری، حضور فیزیکی و سرکشی مرتب جهت بررسی پیشرفت پروژه، سعی در جذب دوباره پیمانکاران گذشته برای سرعت بخشی به روند ساخت و ساز و پاسخگویی به اعضای مسکن مهر به شکل ماهیانه از مصادیق این مدعاست. در نشست عمومی اعضای مسکن مهر با فرماندار هفتکل آخرین اقدامات صورت گرفته تشریح گردید.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، وی با بیان اینکه مسکن مهر  هفتکل، منحل شده نیست بلکه معطل شده است گفت: باید با همراهی، معطلی و فاصله ایجاد شده را حل کنیم. از ابتدای ورودم به مسکن مهر متوجه اشتباهات متعددی شدم که دیگر نمی شود آنها را حل و فصل کرد. فرماندار گفت : انتقاد پذیری من سقفی ندارد و موظف به پاسخگویی به شما هستم و با تمام توان برای این پروژه ایستاده ام و کوتاه نخواهم آمد و از حقوق شما ذره ای عقب نمی نشینم و بر قول خود با شما استوار مانده و با اتکاء به خداوند و با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه کسانی که چشم طمع به مسکن مهر داشته باشند را کور خواهیم کرد.

وي در حالي كه كمي از حالت خونسردي و آرامش قبل فاصله گرفته بود با قاطعيت افزود : چه بسا در پایان مسکن مهر هفتکل عده ای به جای خسته نباشید در پشت میله های زندان باشند؛ چه کسانی که من آورده ام و چه کسانی که به من معرفی شده اند و اگر فرزندم در مسکن مهر تخلف کند زیر پا له اش خواهم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار