اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
تعامل مجلس با دولت قطعا به هم افزایی و پیشبرد کارها کمک شایانی می کند و مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به دنبال تعامل بیشتر با دولت می باشد.
نماینده مردم اهواز ،حمیدیه،باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت :این تعامل در حال حاضر مطلوب است و روز به روز این تعامل افزایش خواهد یافت.

' همایون یوسفی روز شنبه در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت: تعامل مجلس با دولت قطعا به هم افزایی و پیشبرد کارها کمک شایانی می کند و مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به دنبال تعامل بیشتر با دولت می باشد.

وی افزود : اقدام دولت در برگزاری نمایشگاه هفته دولت اقدام بسیار شایسته ای است و امیدواریم این نمایشگاه نمود عینی در اوضاع زندگی مردم داشته باشد و تغییرات را احساس کنند.
وی گفت: هدف دولت و مجلس تلاش برای رفع مشکلات فعلی جامعه و دست یافتن به رشد و تعالی است و در این راستا تلاش می کنیم تا با تصویب قوانین درست با همفکری با دولتمردان این هدف را تحقق بخشیم.

نماینده اهواز ،حمیدیه ،باوی و کارون اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت در استان خوزستان یک کار بسیار خوب و ارزشی است و گزارش کار دستگاهها در این نمایشگاه قطعا به بالا بردن روحیه نشاط و امید در جامعه کمک می کند.

یوسفی اظهار کرد: مادامی که مردم از خدمات رسانی و نحوه انجام کارها توسط مسئولان شناخت پیدا کنند آنان نیز به دولتمردان اعتماد پیدا کرده و در مشارکت با مسئولان در تعالی جامعه تلاش خواهند کرد.

وی گفت: استان خوزستان یکی از قطبهای اقتصادی کشور است و همه ما موظف هستیم در به فعل درآوردن این پتانسیلها تلاش کنیم تا ریشه فقر و بیکاری را در استان از بین برده و جامعه ای توسعه یافته داشته باشیم.

وی نمایشگاه دستاوردهای دولت در خوزستان را یک کار بسیار ارزشی دانست و گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا زمینه سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی را در استان فراهم نماید.

نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت جمعه شب با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان در محل نمایشگاه د ائمی استان خوزستان در اهواز گشایش یافت و تا چهار روز دیگر ادامه خواهد یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار