اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
در نمايشگاه هفته دولت
استاندار قول تامین هزینه های ساخت آلبوم آهنگ های علوانیه برای رشد این اثر و ترویج این فرهنگ را داد...

مسئول کمیته سمن ها و برنامه های جنبی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان گفت: استاندار قول تامین هزینه های ساخت آلبوم آهنگ های علوانیه برای رشد این اثر و ترویج این فرهنگ را داد.

به گزارش كميته اطلاع رساني هفته دولت ، رضا فریدونی در رابطه با رسالت برگزاری نمایشگاه هفته دولت عنوان کرد: رسالت نمایشگاه هفته دولت عرضه دستاوردها در سال های دولت تدبیر و امید از سال92 تا کنون است. با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات پیش آمده، این دولت از پس همه مشکلات بر آمد و نظام پولی را اصلاح و تحریم ها را رفع کرد.

مسئول کمیته سمن ها و برنامه های جنبی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان افزود: یکی از دستاوردهای دولت فراهم کردن بستری برای بروز و ظهور سازمان های مردم نهاد، کارنامه موفقی داشته است و توانسته خروجی قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: بخش دیگر از اهداف راه اندازی این نمایشگاه پرزنت کردن سازمان های مردم نهاد است که بتوانند با سازمان های دولتی لینک شوند. یکی دیگر از اهداف دستاورد منشور حقوق شهروندی بوده است و منشور اقوام و اقلیت ها است که این نیز زیر مجموعه حقوق شهروندی است.

فریدونی یادآور شد: در زمینه آموزش و ترویج حقوق شهروندی تاکید دولت بر منشور حقوق شهروندی بوده است.

مسئول کمیته سمن ها و برنامه های جنبی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان در خصوص NGO فانوس و مضمون چند غرفه آن و قول های استاندار در رابطه با این غرفه ها اظهار داشت: درغرفه سوم NGO فانوس در حوزه فرهنگ اقشار و اقوام در بخش علوانیه و مراسم گرگیعان مراسمی برای بیندگان جهت احیای این فرهنگ در نظر گرفته شده است. علوانیه یکی از آثار ثبت شده کشوری است اما متاسفانه توجهی به آن نمی شود. استاندار شریعتی قول تامین هزینه های ساخت آلبوم آهنگ های علوانیه برای رشد این اثر و ترویج این فرهنگ را داد.

وی ادامه داد: غرفه ی چهارم فانوس مربوط به کارهای خیریه می شود که نیاز به توجه و اهتمام هرچه بیشتر دکتر شریعتی به این نهاد ها است چرا که این نهاد ها، مردم نهاد هستند.

فریدونی از چگونگی و هدف فراخوان طرح (اگر من استاندار بودم) گفت: مقام ارشد یک استان شخصی نیست جز استاندار و ایشان است که تصمیم هایی را برای استان اتخاذ می کند اما هدف ما از ایجاد این فراخوان بستر سازی جهت مشارکت مردم در راه توسعه استان خوزستان است و پی بردن به ایده ها و خلاقیت های یکایک مردم این استان است.

مسئول کمیته سمن ها و برنامه های جنبی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان در پایان یاداور شد: این فراخوان در 41 آیتم جهت در میان گذاشتن نظرات مردم و اقشار مختلف در زمینه های مختلف با استاندار تشکیل شده است و فرصت ارسال ایده های این طرح را یک ماهه در نظر گرفته ایم و احتمال تمدید هم وجود دارد. این طرح توسط اساتید و متخصصان در این حوزه داوری و بررسی می شود. همچنین راه های ارتباطی با ما همان شبکه ها و صفحات مجازی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار