شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
این پروژه‌ها نیز با اعتبارات کمکی وزارت نفت به استان است، افتتاح شدند و خوشبختانه زمین‌های چمن در مناطق محروم و مناطق کم ‌بهره‌بردار برای جوانان استان پیش‌بینی شده است.
معاون پشتیبانی استانداری خوزستان گفت: زمین‌های چمن در مناطق محروم برای جوانان استان پیش‌بینی شده است.

 جمال عالمی نیسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت 10 زمین چمن مصنوعی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان قرار بود افتتاح شود که تا به امروز با تلاش اداره کل ورزش و جوانان چهار زمین آماده و به مناسبت هفته دولت با اعتبار 800 میلیون به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها نیز با اعتبارات کمکی وزارت نفت به استان است، افتتاح شدند و خوشبختانه زمین‌های چمن در مناطق محروم و مناطق کم ‌بهره‌بردار برای جوانان استان پیش‌بینی شده است.

معاون پشتیبانی استانداری خوزستان گفت: در اعتبارات سال 95 نیز پیش‌بینی‌های خوبی برای گسترش زمین‌های ورزشی و مسائل تربیت بدنی شده است که امیدواریم بعد از تصویب به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ شود.

وی در ادامه با اشاره به کمک مالی به این اداره کل تصریح کرد: کمک مالی در راستای اعتبارات عمرانی به خودی خود وجود دارد که در این چارچوب نیز برای تامین پروژه‌ها و توسعه زمین‌های ورزشی اقدام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار