شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
شوشان: همزمان با آخرین روز از هفته ی دولت باحضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولین محلی 21 پروژه ی عمرانی، خدماتی و ورزشی در بخش فتح المبین شهرستان شوش افتتاح و به بهره برداری رسید.

رضا نجاتی فرماندار این شهرستان گفت: این پروژه ها شامل افتتاح پارک ولایت در روستاهای صالح داوود و رغیوه، کلنگ زنی 2 مرکز بهداشتی و درمانی در روستاهای محمدصافی و دوسلق، افتتاح زمین چمن ورزشی روستاهای مزعل ضمدی، عبید و عنکوش و بهره برداری از روکش آسفالت به طول 7 کیلومتر در روستاهای دهستان سرخه می باشند.


نجاتی از بهره برداری از 21 هزار متر متر جوی جدول در 10 روستای بخش، بهره برداری از کتابخانه ی عمومی فتح المبین در شهر فتح المبین، افتتاح ساختمان دهیاری های زعن،صالح داوود و دوسلق، بهره برداری از فاز دوم پروژه ی شبهای روشن، بهره برداری از پروژه ی بهسازی معابر روستای عنکوش ، بهره برداری از 15 هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی و همچنین بهره برداری از یک طرح آبیاری تحت فشار در زمین های کشاورزی بخش فتح المبین نیز خبر داد.

نجاتی گفت: این پروژه ها به صورت مستقیم برای بیش از  120 نفر اشتغال زایی به همراه داشته اند.وی  اعتبار هزینه شده برای ساخت، تکمیل وکلنگ زنی این تعداد پروژه را بیش از 43 میلیارد ریال عنوان کرد.

فرماندار شهرستان شوش همچنین با حضور در شهرداری فتح المبین تعدادی از پروژه ها عمرانی این شهرداری را افتتاح کرد.

نشست با سران عشایر و مردم روستاها، شرکت در جشن روستای صالح داوود و همچنین برگزاری نماز وحدت مغرب و عشاء در شهر فتح المبین از دیگر برنامه های فرماندار و مسئولین شهرستان شوش در آخرین روز از هفته ی دولت بود.


در ادامه سید جمیل موسوی بخشدار فتح المبین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید باهنر و رجایی آمار و ارقام برنامه های بخش خود پرداخت و گفت : ازابتدای دهه ی مبارک فجر 1394 تا به امروز که 8 ماه سپری شده است بیش از 69 پروژه را  افتتاح و یا کلنگ آن را به زمین زده ایم که با این 21 پروژه ی شاخص که در هفته ی دولت شاهد افتتاح یا کلنگ زنی آن بودید هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری و استانی تأمین و پرداخت شده است و برای این 21 پروژه 43 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی در ادامه به جزئیات این پروژه ها اشاره کرد و عنوان نمود : امروز و امشب بهره برداری از 21 هزار متر جوی و جدول در 10 روستای ، بهره برداری از کتابخانه ی عمومی فتح المبین در شهر فتح المبین، افتتاح ساختمان دهیاری های زعن ، صالح داوود و دوسلق ، بهره برداری از فاز دوم پروژه ی شبهای روشن، بهره برداری از پروژه ی بهسازی معابر روستای عنکوش ، بهره برداری از 15 هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی و همچنین بهره برداری از یک طرح آبیاری تحت فشار در زمین های کشاورزی بخش فتح المبین را مشاهده کردید که این پروژه ها به صورت مستقیم برای 120 نفر اشتغال زایی را همراه دارد .

وی در ادامه برخی از پروژه های شاخص خود را به شرح زیر معرفی نمود :

1 ـ افتتاح  پارک ولایت در روستای صالح داود
2 ـ کلنگ زنی مراکز بهداشتی و درمانی روستاهای محمد صافی و دوسلق
3 ـ افتتاح پارک روستای رغیوه
4 ـ افتتاح زمین چمن  روستای مزعل ضمدی
5 ـ افتتاح زمین چمن در روستای عبید
6 ـ افتتاح زمین چمن روستای عنکوش
7 ـ بهره برداری از روکش آسفالت به طول 7 کیلومتر در روستاهای دهستان سرخه
8 ـ افتتاح 21 هزار متر جوی و جدول در ده روستا
9 ـ بهره برداری از کتابخانه ی عمومی فتح المبین
10 ـ افتتاح ساختمان دهیاری روستای  زعن
11 ـ افتتاح دهیاری روستای صالح داود
12 ـ افتتاح دهیاری روستای دوسلق
13 ـ بهره برداری از پروژه ها و بهسازی معابر روستای عنکوش
14 ـ بهره برداری از 150 کیلومتر مربع آسفالت  و معابر روستایی




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار