شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۸

شوشان : ورودی اماکن و تاسیسات نقش مهمی در معرفی آن مکان ها دارد. حال اگر مکان فرهنگی و آموزشی باشد ورودی آن اهمیت مضاعفی می یابد. دانشگاه شهید چمران اهواز از آن جمله دانشگاه های معتبر، مهم و ملی کشور است که در منطقه و عرصه بین المللی نیز روی اعتبار علمی آن حساب باز می شود بخاطر آنکه خلف دانشگاه پر افتخار جندی شاپور است.

به گزارش پایگاه خبری شوشان ، حال چگونه است مدیران این دانشگاه که از افراد نخبه علمی استان محسوب می شوند هنوز یک ماه از آغاز سال تحصیلی گذشته اقدام جدی برای اتمام سردرب این دانشگاه صورت نداده اند جای سوال است 3 ماه فرصت تابستان برای اینکار از دست رفت.

ضمن اینکه هزاران دانشجو چه حسی دارند وقتی با این شکل و شمایل (ساخت و ساز سردر اصلی و ورودی دانشگاه) مواجه می شوند؟ مگر دانشگاه نباید محل علم مداری و دانش محوری، برنامه ریزی مدون و کار حساب گرایانه و به قول امروزی ها کارشناسی شده و سنجیده باشد؟

بهتر است دکتر مروتی ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز که خود از نخبگان و فرهیختگان خوزستان می باشد به طور شفاف پاسخگوی دلیل اصلی تاخیر در این پروژه عمرانی باشد که می شد آن را در مدت کوتاه و البته در زمان مناسب خود به انجام رساند یا اگر مشکلاتی در این زمینه است اطلاع رسانی کنند. ضمن اینکه از قرار اطلاع شهرداری منطقه 4 اهواز بدلیل عدم پرداخت معوقات دانشگاه به شهرداری اهواز مانع ادامه کار شده است


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار