شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
شهر شوشتر گردشگرپذیر است و متاسفانه در این زمینه چند متولی بودن مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است
شهردار شوشتر گفت: متاسفانه چند متولی بودن بخش گردشگری در این شهر باعث توقف پروژه های بسیاری شده است.

مهراب فلسفی زاده در گفتگو با مهر اظهار کرد: شهر شوشتر گردشگرپذیر است و متاسفانه در این زمینه چند متولی بودن مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است البته شهرداری این شهر با ارائه مجوزهای متعدد در راستای احداث فضاهای مختلف همچون تبدیل خانه های تاریخی به شربت خانه و یا رستوران فعالیت های بسیاری در این زمینه در حال انجام دارد.

وی همچنین در خصوص بافت تاریخی بازار این شهر افزود: فاز اول جداره سازی معابر بازار اصلی شهر در حال انجام گرفتن است و به صورت کلی همه معابر اصلی شهر یا پیاده روسازی شده و یا در حال پیاده رو سازی هستند.

فلسفی زاده تصریح کرد: در بازه زمانی ۱۰ ماهه بیش از ۴۰ کیلومتر پیاده رو سازی در نقاط پراکنده شهر صورت گرفته که عمده این فعالیت های در مرکز شهر بوده است. به منظور ساماندهی مسیرهای پیاده راه نیز طرحی ترکیبی در بلوار عمار شهر شوشتر انجام گرفت که خوشبختانه اجرای این طرح با استقبال بسیاری از سوی شهروندان مواجه شده است.

شهردار شوشتر اضافه کرد: فاز اول این طرح به صورت کامل اجرا شده و فاز دوم نیز در این زمان به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده است این طرح شامل احداث پیاده راه، فضای سبز و سایر خدمات تفریحی است.

وی با اشاره تخصیص نیافتن اعتبار در زمینه توسعه ساحل این شهر عنوان کرد: در بخش ساحل سازی اعتباراتی از طریق منابع استانی به شهر شوشتر تخصیص نگرفت و این مسئله باعث شده تا در این زمنیه از اعتبارات داخلی استفاده شود که همین امر روند خدمات رسانی را کند می کند.

برچسب ها: شوشتر ، گردشگری ، متولی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار