شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
از تذکر برخی اهالی بسیار ممنون هستم و همیشه هم باید این تذکرات و انتقادات باشد تا انسان در راه خدمت به خوبی پیش برود. با اینکه گاهی مواقع مطبوعات و اهالی رسانه به ناحق انتقاد کردند ولی بعضا جواب آنها را نمی دهم تا روحیه انتقادپذیری در استان بیش از پیش نهادینه شود.
 استاندار خوزستان ضمن تشکر از محبت مقام معظم رهبری به خوزستان و تصویب طرح ۵۵۰هزار هکتاری گفت، این طرح 2.5 میلیارد دلار معادل 8 هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

به گزارش مهر، غلامرضا شریعتی با بازدید از شهرهای الهایی و الباجی در حسینیه شهر الهایی اظهار کرد: همه مشکلات مردم را شنیدم و خوشبختانه مردم این شهر با روحیه امر به معروف و نهی از منکر اقدام به راهنمایی من کردند.

وی افزود: خوشحالم که مردم مطالبات به حق خود را بخواهند چرا که تا نخواهند و مطالبه نشود قطعا محقق هم نمی شود. باید حق را خواست و مطالبه کرد تا به نتیجه رسد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دستور حل مشکل کانال کوثر را صادر کرده است، گفت: برای جاده که آسفالت نیست هم با مناطق نفتخیز جنوب صحبت می کنیم که یا آنها خود آسفالت کنند و یا اینکه برای رعایت ملاحظات مدنظرشان به کار ما نظارت کنند تا خودمان اقدام به آسفالت کنیم.

شریعتی اضافه کرد: اینکه یک جاده وسط شهر خاکی باشد اصلا زیبنده نیست و باید حتما هر چه سریعتر نسبت به آسفالت آن اقدام کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: با پرداخت عوارض ارزش افزوده به شهر الهایی کمک کردیم و امید است این کمک ها افزایش پیدا کند. مالیات بر ارزش افزوده در شهرداری این شهر به صورت مدیریت شده و در زمینه انجام پروژه های عمرانی هزینه می شود در حالی که این اعتبارات در بسیاری از شهرداری ها صرف پرداخت حقوق می شود.

شریعتی گفت: اگر مدیریت صحیح شهرداری این شهر به همین منوال ادامه پیدا کند قطعا خدمات رسانی ها، ساخت و تکمیل پروژه ها در این شهر روزانه افزایش پیدا می کند چون اعتبارات ارزش افزوده به صورت ماهانه به شهرداری پرداخت می شود.

کشاورزان معترضند

استاندار خوزستان در واکنش به اعتراض کشاورزان مبنی بر پرداخت دیرکرد آب کشاورزی آن هم قبل از اینکه آبی به زمین های کشاورزی سرازیر شود، تصریح کرد: دریافت جریمه دیرکرد آن هم قبل از سرریز آب به زمین های کشاورزی حتی اگر قانونی باشد واقعا ظلم است و پیگیری های لازم را با مدیرکل جهاد کشاورزی استان انجام می دهیم.

وی در واکنش به اعتراض کشاورزان برای شرایط سخت وام های کشاورزی گفت: با مدیرعامل بانک جهاد کشاورزی صحبت می کنیم تا در صورت امکان بر اساس قوانین کمی شرایط بهتر شود ولی در تسهیلات بانکی تابع قوانین مصوب هستیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: از محبت مقام معظم رهبری به خوزستان و تصویب طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کمال تشکر را داریم. این طرح ۲ و نیم میلیارد دلار معادل هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و قاعدتا هزینه های هنگفتی است، بنابراین بخشی از آن را دولت پرداخت و برخی از هزینه ها نیز بر عهده کشاورز است.

شریعتی بیان کرد: از تذکر برخی اهالی رسانه بسیار ممنون هستم و همیشه هم باید این تذکرات و انتقادات باشد تا انسان در راه خدمت به خوبی پیش برود. با اینکه گاهی مواقع مطبوعات و اهالی رسانه به ناحق انتقاد کردند ولی بعضا جواب آنها را نمی دهم تا روحیه انتقادپذیری در استان بیش از پیش نهادینه شود.

وی در پایان افزود: قطعا مدیران پایین دستی کارایی لازم را به اندازه مدیران بالادستی ندارند، بنابراین مدیران بالادستی نیز باید به اندازه کافی با مردم ارتباط برقرار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار