اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برنامه‌‌های گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس در سطح این دانشگاه و شبکه‌‌های بهداشتی‌درمانی حوزه این دانشگاه در استان را تشریح کرد.
 
دکتر ساسان موگهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که شهدا و ایثارگران دفاع‌مقدس دِین بزرگی برگردن ما دارند و ما موظف به ادای این دِین هستیم، اظهار کرد: فداکاری‌های این افراد و ارزش‌های دفاع مقدس هیچ‌گاه نباید به فراموشی سپرده شوند و باید تلاش کنیم که این ارزش‌ها را به نسل های بعد منتقل کنیم؛ این ارزش‌ها تنها معطوف به جنگ و جبهه نیست بلکه در هر زمانی که کشور دچار بحران شود می‌توانند به رفع مشکلات کمک کنند.
 
وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز از لحاظ ملی و دینی، نسبت به این امر احساس وظیفه می‌شود و در راستای انجام این وظیفه و گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس، دانشگاه درصدد ایجاد یک فضای مناسب با این ایام در سطح دانشگاه و تمام ۱۴ شبکه بهداشتی‌درمانی حوزه جغرافیای دانشگاه در سطح استان است.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: تلاش شده است که برنامه‌ها به سوی استفاده از ابزارهای هنری مانند تئاتر خیابانی، شب ‌شعر دفاع‌مقدس و ویژه‌نامه‌های داستان و شعر سوق داده شوند و بیشتر سعی شده که این برنامه‌ها با رویکرد دانشجویی برگزار شوند.
 
موگهی گفت: دیدار با جانبازان و خانواده شهدا در ۲ بخش دیدار مسئولان دانشگاه و دیدار دانشجویان با این افراد و به‌ویژه بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع‌نخاعی و اعصاب و روان یکی از برنامه‌های دانشگاه است که می‌تواند احساس وظیفه دانشجویان نسبت به کشور را بیدار و تجدید کرده و نیز یادآوری کند که امنیت و آسایش امروز کشور به‌سادگی حاصل نشده و مرهون از خودگذشتگی‌های این افراد است.
 
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و راهپیمایی ویژه دانشجویان و کارکنان، اردوی راهیان نور در بخش‌‌های کارکنان و دانشجویان جهت تجدید خاطره و برگزاری همایش استانی و تجلیل از جانبازان از دیگر برنامه‌های دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدی است و آغاز این برنامه‌ها در تمام شهرستان‌ها با غبارروبی از مزار شهدا خواهد بود. این کار در پردیس دانشگاه با حضور در یادمان شهدای گمنام و در دیگر شهرستان‌ها با تجدید میثاق مدیران و کارکنان شبکه‌های بهداشتی‌درمانی با شهدا در آغاز هفته انجام خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خاطرنشان کرد: تلاش شده است که در سطح دانشگاه و تمام این مراکز، با پخش سرود‌های حماسی، نصب بنر و ارسال پیامک‌های حاوی مضامین دفاع‌مقدس، فضای این هفته هرچه بیشتر یادآور این ایام و ارزش‌های آن باشد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار