پروژه بازسازی بقعه علی بن مهزیار اهوازی پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارد

"> حجازی حرم علی مهزیار رادر یابد

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۶

پروژه بازسازی بقعه علی بن مهزیار اهوازی پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شوشان : سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه استان خوزستان به شوشان گفت: پروژه بازسازی بقعه علی بن مهزیار اهوازی پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرمحمدی با اشاره به اینکه با تامین به موقع اعتبار، احداث این بقعه نیز زودتر به پایان می رسد بیان داشت: استاندار خوزستان مقررکرده بود امسال اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای پیشرفت هر چه بیشتر این پروژه پرداخت کند اما با وجود گذشت 8 ماه از سال جاری تاکنون این وعده عملی نشده است.

وی اعتبارکلی مورد نیاز این طرح را هفت میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: طرح ساخت و ساز امامزادگان دیگر همچون امامزاده صالح در شهرستان ایذه و سید بهزاد و حضرت سلیمان در باغملک نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.وی گفت: تاکنون یک میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان هزینه شده است.

گفتنی است اواخر بهار سال گذشته بود که مدیریت قبلی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان بدون جلب نظر مساعد مدیران و مسئولان ارشد استان و بدون پیش بینی تخصیص اعتبارات لازم برای بازسازی ، اقدام به تخریب حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی و چند بقعه شاخص استان کرد. گفته می شود یکی از علت های عدم همکار ی مناسب مسئولان استان برای تاخیر در عدم تخصیص اعتبارات لازم ، عدم هماهنگی جهت بازسازی آنان با مقامات ارشد استان است.

با توجه به اندک زمان باقی مانده به پایان دولت دهم اختصاص اعتبارات لازم به این بقعه در اولویت نماینده عالی دولت در خوزستان قرار گیرد. حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی در میان شهروندان اهوازی از ارج و قرب کم نظیری برخوددار است و ملجاء عارفان و دوستداران امام زمان (عج) می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار