اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
 فرماندار حمیدیه تامین آب شرب سالم و بهداشتی و توسعه زیرساخت های بخش کشاورزی شهرستان را از مطالبات جدی اهالی این شهرستان به خصوص بخش طراح است .

عبدالرضا سعیدی نیا روز دوشنبه در بازدید استاندار خوزستان از شهرستان حمیدیه در حسینیه ' براجعه' بخش طراح این شهرستان اظهار کرد:چهار سال از زمان شهرستان شدن حمیدیه می گذرد و پیش از این با زیرساخت های بخش، به این منطقه خدمات رسانی می شد و همواره یکی از مشکلات و مهم ترین درخواست مردم این منطقه، جاده مواصلاتی است.

وی افزود: جاده مواصلاتی این بخش از سال های گذشته احداث شده و در اثر تردد ادوات کشاورزی مستهلک شده و قسمت های زیاد آن از بین رفته است.

فرماندار حمیدیه به بازدید استاندار از این شهرستان اشاره کرد و گفت:استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از بخش طراح با مدیرکل راه و شهرسازی استان تماس گرفته و دستور پیگیری برای بازسازی جاده های مواصلاتی این بخش را صادر کرد.

وی افزود:مشکلات تامین آب شرب یکی دیگر از معضلات بخش طراح شهرستان حمیدیه است و چون جمعیت روستایی این بخش به دلیل انجام کارهای اقتصادی و کشاورزی روز به روز در حال افزایش است، شبکه های آبی روستایی قدیمی شده و پاسخگوی این افزایش جمعیت نیست.

سعیدی نیا افزود: خوشبختانه جمعیت روستایی این بخش همه فعال و تولیدکننده محصولات مختلف کشاورزی هستند و از استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان تقاضا داریم تا مشکل آبرسانی آنها را حل و آب شرب روستاییان را تقویت کنند.

وی بیان کرد:همچنین بحث گازرسانی، بهسازی مدارس و کمبودهای مختلف مدارس موجود نیز از دیگر مشکلات این بخش است.

 افزودن خطوط لوله با موافقت آب و فاضلاب شهری حمیدیه برای رفع مشکلات 

درویشعلی کریمی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خوزستان نیز در این دیدار گفت:10 روستای بخش طراح مشکل و کمبود آب و نقص در آبرسانی داشت که برای رفع آن طرح های لازم پیش بینی شده است.

وی افزود:منبع تأمین آب این روستاها از محل آب شرب شهر حمیدیه است و درصدد ارتقای پمپاژ این روستاها هستیم.

وی ادامه داد: اضافه کردن خطوط لوله ها با موافقت آب و فاضلاب شهری حمیدیه از اقداماتی است که به افزایش و توان پمپاژ این روستاها کمک می کند . 

کریمی ادامه داد:کارشناسان و ماموران آب و فاضلاب روستایی خوزستان هیچ گاه از تلاش خود در جهت خدمت رسانی به روستاها کم نکرده و همواره به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

حمیدیه از شهرستان های سبز خوزستان

حسین نژاد مدیرعامل شرکت گاز خورستان نیز در این سفر گفت: حمیدیه از نظر ما شهرستان سبز است و تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارد.

وی افزود: از سال های قبل پروژه های مختلفی برای گاز رسانی به روستاهای مختلف شهرستان حمیدیه تعریف شده که برخی اجرا و برخی نیز در حال اجرا هستند.
حسین نژاد بیان کرد:گازرسانی روستاهای مسیر حمیدیه به گمبوعه و همچنین روستاهای حمیدیه به هویزه را در دست اجرا داریم و سعی داریم تا پروژه های دیگری را نیز تعریف و در صورت تامین اعتبار اجرایی کنیم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار