فرد نامبرده در سال های گذشته جلسات مختلف مذهبی و سیاسی با حضور خطبای نام دار کشور برگزار کرده و در حال حاضر مشغول به فعالیت انتخاباتی برای دکتر محسن رضایی است

"> از انتقاد قیمت مصالح ساختمانی تا حکم قضایی تخلف شوراییان اهواز

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۵

فرد نامبرده در سال های گذشته جلسات مختلف مذهبی و سیاسی با حضور خطبای نام دار کشور برگزار کرده و در حال حاضر مشغول به فعالیت انتخاباتی برای دکتر محسن رضایی است

1) آقا سید محسن شفیعی روحانی با بصیرت و خوش برخورد و مردمی شاید از معدود مدیران خوزستانی باشد که از موقع انتقال مجروحان سانحه رانندگی دانش آموزان بروجنی به بیمارستان گلستان یک روز در میان و به طور مرتب بالای سر مجروحان و آخرین بازمانده آنان مریم باباخانیان حضور پیدا کرده و از احوال و سلامتی وی تفقد می نماید که از طرف همه والدین دانش آموز دار به ایشان خدا قوت می گوییم و تقدیر می نماییم. امیدواریم این برخورد الگویی برای سایر مسئولان باشد.

2) در یکی از دانشگاه های خوزستان وقتی درخواستی از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای انتقال یکی از پرسنل به آن نهاد واصل می شود متاسفانه هسته گزینش فرد مذکور را طلبیده و پس از پرس و جو حکم اخراج وی را صادر می کند به این دلیل که وی فاقد صلاحیت عمومی است و گویا استنادشان به یک پرونده اتهامی در مورد وی در مراحل ابتدایی ست که بعدها و موقع صدور حکم به تبرئه وی منجر می شود. نکته قابل تذکر آن است که جا دارد برخی آقایان تنگ نظری نکرده و با رشد فرزندان خوزستان مخالفت نکرده و خطی برخورد ننمایند. فرد نامبرده در سال های گذشته جلسات مختلف مذهبی و سیاسی با حضور خطبای نام دار کشور برگزار کرده و در حال حاضر مشغول به فعالیت انتخاباتی برای دکتر محسن رضایی است - البته بیرون از وقت اداری- که به نظر می رسد با وی برخورد حذفی صورت گرفته است که خارج از قواعد سازمانی است. انشاالله که با رسیدگی مسئولان این دانشگاه موضوع هر چه سریع تر حل و فصل شود.

3) جاده هاي جديدي در کشور احداث شده است که جا دارد از مسئولان وزارت راه تشکر شود اما در اين جاده‌ها تابلوهاي راهنما بسيار کم است و رانندگان جهت آگاهي از وضعيت جاده با مشکل مواجه هستند. انتظار می‌رود براي سهولت رفت و آمد تابلوهاي راهنما افزايش يابد.

4) چرا مسئولان سه ماهی یک دفعه سایت رفاهی را باز نمی‌کنند تا مردم بتوانند تغییراتی از قبیل (فوت، ازدواج یا تولد فرزندان) خود را در این سایت تغییر دهند و ثبت کنند؟ این کار باعث سهولت در کارها می‌شود.

5) قیمت مصالح ساختمانی سر به فلک کشیده است. امروز اگر یک جنسی را نخریم فردا این جنس را باید با قیمت بالاتری خریداری کنیم.

6) يكي از بانك‌ها حواله‌هاي بي‌پشتوانه به‌عنوان اسناد مبادلات مالي در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد كه در روند معاملات بازار مشكلات زيادي ايجاد مي‌كند. اين حواله‌ها در پرونده‌ها و كاردكس مشتريان ثبت نشده و صدور آن مغاير با ضوابط بانكي است. اميدوارم بانك مركزي با پيگيري مسئله صدور اين حواله‌ها را متوقف كند.

7) بازنشستگان و مستمري بگيران فرهنگي انديمشك در سال هاي 85 و 86 مبلغي حدود 3 ميليون و برخي نيز 6 ميليون تومان بابت دريافت زمين براساس ابلاغيه كانون فرهنگيان انديمشك به حساب اين كانون واريز نموده اند. ولي با گذشت 6-5 سال از واريزي هزينه ها تا به حال هيچ خبري از تحويل زمين و يا وضعيت پول هاي واريزي نيست.

8) در ادامه گمانه زنی ها برای انتخابات شورای شهر اهواز زمزمه هایی مبنی بر کاندیداتوری آقایان سید رسول موسوی نماینده ادوار اهواز و مدیرمسئول روزنامه عصر کارون، سید علی سیف السادات از فعالان اجتماعی و خیران اهوازی، نیز مدیر یکی از شرکت های تبلیغاتی فعال شنیده می شود. گفتنی است کانون های تبلیغاتی نیز یکی از اهرم های فعال در انتخابات شورای اهواز بوده اند که در شورای اول یکی از کانون های فعال توانست گزینه مد نظر خود را به شورا بفرستد و در شورای سوم نیز یک نیروی منتسب به این طیف به شهرداری اهواز رسید. همچنین در شورای سوم نیز مدیر یک کانون تبلیغاتی توانست با حمایت از دو تن از نامزدهای راه یافته به شورا به یکی از سمت های مهم شهرداری اهواز دست پیدا کند.

9) شنیده شده یکی از اعضای شورای نافرجام شهر اهواز مدت هاست که پس از سلب عضویت به خارج از کشور رفته است. گفته می شود حکم قضایی برای وی بابت تخلف های زمان شورایش در نظر گرفته شده. در عین حال شوشان امیدوار است وی با تمکین به قانون به کشور و اهواز برگردد و در جایگاه اپوزیسیون قرار نگیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار