اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
در این مدت همچنین به 400 گردشگر دیگر از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول تذکر داده شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول گفت: تعداد 400 فرد هنجار شکن در پنج ماهه نخست امسال در مناطق گردشگری این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایرنا ، حسن دزفولی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرماندهی ناحیه مقاومت دزفول افزود:این افراد که در قالب گردشگر به دزفول سفر کرده بودند به دلیل همراه داشتن مشروبات الکلی ، مواد مخدر و نیز سلاح سرد و گرم به مراجع قضایی و انتظامی معرفی شدند.

وی افزود:در این مدت همچنین به 400 گردشگر دیگر از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول تذکر داده شد.

دزفولی مواد کشف شده در این مدت در مناطق گردشگری این شهرستان را شامل مقادیری مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر عنوان کرد.

دبیر ستاد امربمعروف و نهی از منکر شهرستان دزفول افزود:در این مدت 38 هزار و 700 مورد تذکر با هدف کاهش ناهنجاری ها به گردشگران ساحل رودخانه دز داده شد و چهار هزار و250 قلیان نیز جمع آوری شد.

وی بر اهمیت ورود کلیه دستگاه های فرهنگی به فرهنگ سازی و فضا سازی در جهت کاهش مصرف قلیان در اماکن عمومی تاکید کرد و افزود:دستگاه های فرهنگی بویژه دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص خطر استعمال قلیان اقدام کنند.

دزفولی همچنین به ارائه یک هزار و 520 مورد مشاوره به آقایان و سه هزار و 760 مورد مشاوره بانوان توسط14 مربی آموزش دیده در بوستانهای دزفول اشاره کرد و گفت:90 درصد افرادی که در بوستان ساحلی علی کله به تفریح می پردازند از شهروندان شهرهای جنوبی خوزستان هستند.


برچسب ها: دستگیری ، دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار