اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
 استاندار خوزستان گفت: این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس آسیب های زیادی را در بخشهای مختلف متحمل شد.

غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در نشست هیات امنای موزه دفاع مقدس خوزستان اظهارکرد: با این وجود خوزستان در دوران جنگ بیشترین رشادت ها را داشت.

وی افزود: این موزه متناسب با رشادت ها و دلاوری هایی باشد که جوانان این مرزو بوم به نمایش گذاشتند و خون پاک آن ها در نقاط مختلف استان برای حفظ نظام اسلامی بر زمین ریخته شد.

استاندار خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس تمامی دانشگاه ها و بخش های مختلف استان درخدمت جنگ بودند و لازم است موزه ای در حد امکان احداث شود که یادآور تمام این خاطرات و اقدامات باشد و برای نسلهای آینده نشان دهنده اقدامات بزرگی باشد که پدران آن ها درآن دوران انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته هر چند ممکن است با تاخیر احداث شود اما باید از تجریبات باغ موزه های دیگر در استانهای موفق استفاده کرده و در طراحی و معماری موزه استان کاستی هارا رفع کنیم.

شریعتی گفت: امید است با طرح جامع استان بتوانیم این مکان را نیز به نحو مطلوب با سازه مناسب و نمای زیبا در خوزستان احداث کنیم تا گوشه ای از رشادت های بزرگ مردان این مرزو بوم را به نسل کنونی و نسل آینده انتقال دهیم. 

دومین نشست هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس( باغ موزه دفاع مقدس) استان شامگاه چهارشنبه با حضورمحسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه استان در اهواز برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار