اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
استاندار سمنان با تجلیل از جایگاه رفیع شهدا و خصوصا شهدای مدافع‌حرم از کشف برخی مواد منفجره از عوامل وابسته به گروهک تروریستی داعش در این استان در ماه های گذشته خبر داد و گفت: شناسایی و دستگیری این عوامل داعش حکایت از هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی دارد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خباز در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت این استان با اشاره به در نطفه خاموش شدن تحرکات گروهک تروریستی داعش در برخی استانها و از جمله استان سمنان، از آن به عنوان نشانه اقتدار ایران اسلامی یاد و اظهار کرد: عوامل گروه تروریستی داعش در برخی نقاط کشور تلاش‌هایی برای ضربه‌زدن به کشور ما داشتند اما با هوشیاری و تیزبینی مسئولان و نیروهای امنیتی و نظامی هرگز به توفیقی دست پیدا نکردند.

وی به دستگیری شماری از عقبه تکفیری‌ها و کشف مهمات از آنها در برخی استان‌های کشور اشاره و تصریح کرد: در سمنان نیز پیش از این تلاش‌های صورت گرفته بود که با هوشیاری و اقدام به‌هنگام این تلاش‌ها در نطفه خاموش شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، افزودک امروز در سایه جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های آنها است که ما در امنیت کامل به‌سر می‌بریم و ایران جزیره ثبات در منطقه ناامن خاورمیانه است.

وی با تجلیل از وحدت و اتحاد بین همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور گفت: همین اتحاد و وحدت است که مجال هرگونه تحرک را از دشمنان اسلام گرفته و کشور در امنیت کامل به‌سر می‌برد.

خباز با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و ملت ایران بوده اضافه کرد: گروه تروریستی داعش نیز همه توان خود را در این سال‌ها برای ضربه‌زدن به ایران به‌میدان آورد اما موفق شد و همه نقشه‌های آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی و مسئولان نظام نقش برآب شد.

این مقام ارشد اجرایی از امنیت به‌عنوان شرط لازم برای رشد و توسعه هر کشور نام برد و افزود: همین امنیت امروز که سبب شده همه ما با خیال آسوده برای سال آینده و تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم برنامه‌ریزی کنیم نتیجه و حاصل خون‌های پاک شهدا و خصوصا شهدای مدافع‌حرم است.

استاندار سمنان به تقدیس از رشادت شهدای مدافع‌حرم پرداخت و گفت: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مدافعان حرم در کیلومترها دورتر از کشور سبب شده که ما در داخل از امنیت برخوردار باشیم.

وی از شهدای مدافع‌حرم به عنوان مبارزان خط مقدم جبهه مقاومت نام برد و تصریح کرد: همین رشادت‌ها باعث شد که تروریست‌ها و تکفیری‌ها نتوانند در داخل کشور به امنیت مردم ضربه بزنند.

خباز، در بخش دیگری از سخنان خود، تحصیل و رشد علمی را وظیفه و رسالت دانش‌آموزان دانست و خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما  دانش آموزان باید با علم‌آموزی و تزکیه نفس، دین خود به این شهدای والامقام را ادا کنید.

برچسب ها: داعش ، سمنان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار