اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
درگیری در مسجدسلیمان یک کشته و ۵ زخمی برجای گذاشت. علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: تعدادی از اهالی روستای عنبر با پیمانکار و کارگرانی که در یک طرح در این روستا مشغول به کار هستند درگیر شدند که در این درگیری فردی به نام ایمان – ک کشته شد.

وی گفت: فردی کشته شده از اهالی روستاست و فرد متهم قتل نیز شناسایی شده است.

 همچنین سرهنگ حسینی فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان در این رابطه  گفت: به علت اختلاف به وجود آمده میان دو پیمانکار طی درگیری که رخ می دهد یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح می شوند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: ابتدا این درگیری میان دو پیمانکار صورت می گیرد که پس از لحظاتی دامنه درگیری گسترده تر و عده ای از اهالی روستا با سلاح سرد (چوب و چماق) وارد درگیری می شوند.

وی ادامه داد: پس از لحظاتی یک خودرو پراید با چند سرنشین وارد درگیری شده و فردی با اسلحه شکاری مقتول اقای ا .ک را مورد اصابت گلوله قرار می دهد و پس از آن متواری می شوند. 

حسینی ادامه داد : پس از آن نیروهای انتظامی وارد عمل می شوند و قاتل را شناسایی می کنند که در این رابطه ۵ نفر درشهرستان لالی دستگیر می شوند . وی ادامه داد: قاتل شناسایی و انشالله بزودی دستگیر خواهد شد. روستای عنبر از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان و در دهستان جهانگیری این شهرستان قرار دارد.شهرستان مسجدسلیمان در شمال خوزستان واقع است.

برچسب ها: مسجدسلیمان ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار