شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر (12 تا 18 مهر)، 51 برنامه در این استان اجرا می شود.
به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل این ستاد در اهواز اظهار کرد: این برنامه ها در بین اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان و هیات های مذهبی با شعار همه مسئولیم اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقه با رویکرد فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر، تجلیل از یادآوران فعال و تقویت آنها در آموزش و پرورش، پرداختن به این موضوع توسط معلمان، اجرای تبلیغات مناسب در دانشگاه ها، برگزاری نشست های تخصصی در مراکز آموزشی و دانشگاهی و نشست های ویژه امور زنان و تشویق دانشجویان در استفاده از این رویکرد در تدوین پایان نامه ها است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: عنوان های روزهای این هفته بر پایه شعار همه مسئولیم شامل حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقای معنوی دانش آموزان، حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقای معنوی دانشجویان، سلامت محیط اداری، سلامت نهاد خانواده و زنان، تقویت باورهای دینی، حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر و سلامت محیط کسب و کار و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی است. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و وظیفه دستگاه خاصی نیست.

وی افزود: یکی از شرایط جامعه سالم و پیشتاز که با نشاط و تعالی به سمت اهداف خود حرکت می کند تبعیت از فرهنگ عاشورایی و امام حسین (ع) است و می تواند جامعه را مستحکم کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار