شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
عزل و نصب های مسئله دار و بعضا عجیب مدیران میانی/ آیا تغییرات گسترده به پتروشیمی بندر امام نیز رسیده است؟
به نظر می آید اوضاع و احوال این روزهای پتروشیمی بندر امام خمینی چندان خوش نباشد و مسائل درونی و تصمیمات خلق الساعه توسط مدیران و افراد...


 شوشان: به نظر می آید اوضاع و احوال این روزهای پتروشیمی بندر امام خمینی چندان خوش نباشد و مسائل درونی و تصمیمات خلق الساعه توسط مدیران و افراد نزدیک به مدیر عامل مزید بر علت شده است.

عزل و نصب های مسئله دار و بعضا عجیب مدیران میانی، که با انتقاد گسترده بدنه کارمندی و مدیران شرکت مواجه شده، به نظر می آید بیشتر حاکی از موقعیت متزلزل مدیرعامل کنونی شرکت است.

 مهندس امیری که تاکنون جز کم حاشیه ترین مدیران عامل پتروهای منطقه بوده، اکنون با گسترش شایعات مربوط به عزل وی، اقدام به جابجایی و عزل و نصب هایی کرده که علاوه بر افزایش انتقادات، موجب انتقال این اخبار و انتقادات به مقامات بالاتر نیز شده است.

 انتصاب مدیرانی با سابقه حواشی زیاد، بازگشت برخی کارمندان بازنشسته و یا اخراجی به مناصب مدیریتی، که فاقد مقبولیت در بدنه شرکت هستند و نیز استفاده از بعضی مدیران ناکارآمد در برخی سمت های اداری، منجر به انتقادات بسیاری به اتفاقات چند ماه گذشته شده است.

 گسترش نارضایتی از این انتصابات و نیز انتقاد به تصمیمات پانسیونی و لابی گرایانه در جابجایی ها، کار را بدانجا کشانده است که برخی از منتقدین وضعیت کنونی با اشاره به آتش سوزی وسیع انبار لاستیک پتروشیمی بندر امام، علیرغم دمای اشتعال بالای لاستیک، این پرسش را مطرح می کنند که آیا ممکن است چگونگی حادثه و وسعت انتقال اخبار مربوط به آن در رسانه های محلی، ناشی از تمایل برخی افراد برای انتقال نارضایتی ها از مدیریت شرکت به افکار عمومی و مقامات ارشد نفت بوده است تا نقش کاتالیزور را در عزل سریعتر مهندس امیری ایفا کند؟ پرسشی که در صورت مثبت بودن پاسخ، نشان از سرایت نارضایتی از وقایع شرکت حتی در میان کارمندان جزء حکایت دارد.

 آنچه این روزها بیشتر بر سر زبان هاست حاکی از احتمال جابجایی های گسترده در راس هرم مدیریتی پتروشیمی بندر امام است که مطابق شنیده ها احتمالا یکی از مدیران ارشد شرکت، جایگزین مهندس امیری شده و مدیرعامل یکی از شرکت های تابعه پتروشیمی بندر امام نیز جایگزین وی می شود.

گفته می شود مدیران عامل شرکت های بسپاران و خوارزمی گزینه های مطرح نخستین تغییرات اینچنینی هستند و در نهایت یکی از مدیران ارشد شرکت نیز رهسپار پتروشیمی خوارزمی خواهد شد. شایان ذکر است که پتروشیمی بندر امام(ره) دارای پنج شرکت تابعه شامل آب نیرو، بسپاران، کیمیا، فراورش و خوارزمی است که انتخاب مدیران عامل آنها با مشورت و نظر مستقیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیر عامل شرکت مادر است.

اگرچه برداشت ناظران از شایعات و اخبار این روزها، تغییر قریب الوقوع مهندس امیری و عزل وی است، اما باید منتظر ماند و به نظاره نشست که بالاخره مدیران هلدینگ خلیج فارس به تغییرات بنیادین در این شرکت دست خواهند زد و یا با حمایت از مدیر عامل کنونی وضعیت را همچنان مبهم نگاه خواهند داشت.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
comment
0
0
comment هلدينگ خليج فارس در قبضه يك مدير كم توان و متعصب [...] به نام [...] است كه به نظر اينجانب از عهده اداره [...] هم بر نمي آيد، افسوس و صد افسوس كه مديران بومي بايد چوب همچين افرادي را بخورند!!!!!!!مدير پروازي و رانتي نمي خواهيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار