شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
رقابت های بسکتبال باشگاه های آسیا؛
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از پیروزی در نخستین بازی خود در رقابت های باشگاه های آسیا گفت:پیروزی در نخستین گام برای ما مهم بود، زیرا در بازی های بعدی با انگیزه بیشتری ظاهر می شویم.

 مهران شاهین طبع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:بازیکنان ما با توجه به تمرینات کمی که داشتند برای هماهنگی نیاز به زمان دارند و بازی به بازی بهتر می شوند. 

وی در خصوص پیروزی برابر نماینده چین تایپه اظهار داشت:ابتدای مسابقه، اختلاف زیادی با حریف نداشتیم و بازی به سختی پیش رفت، ولی در کوارترهای پایانی بازیکنان توانستند در دفاع، بهتر عمل کرده و باثبات تر ظاهر شوند. 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت:باید گفت که نماینده چین تایپه تیم بد قلقی دارد و خیلی سخت می توان مقابل آنها بازی کرد. 

شاهین طبع افزود:بازیکنان ما با توجه به تمرینات کمی که داشتند برای هماهنگی نیاز به زمان دارند و بازی به بازی بهتر می شوند، هر چند نباید سرعت تیم های شرق آسیا را نادیده گرفت. 

وی تصریح کرد:در برگشت ها کمی ضعیف عمل کردیم و در نبردهای تک به تک خوب نبودیم اما نباید نادیده گرفت در این آب و هوای شرجی و رطوبت بالای داخل سالن که حتی توپ نیز خیس بود نباید زیاد از بازیکنان ایراد گرفت. 

پتروشیمی بندر امام ایران در نخستین دیدار از مرحله گروهی رقابت های باشگاه های بسکتبال آسیا توانست نماینده چین تایپه را با نتیجه 100 بر 80 از پیش روی بردارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار