دکتر حبیب حی بر، رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت : "مریم باباخانیان" پس از 68 روز بستری در بیمارستان گلستان اهواز ترخیص شد. "> ترخیص پس از کمای عمیق
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸

دکتر حبیب حی بر، رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت : "مریم باباخانیان" پس از 68 روز بستری در بیمارستان گلستان اهواز ترخیص شد.

اختصاصی شوشان / رویا محمودی: دکتر حبیب حی بر، رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت : "مریم باباخانیان" پس از 68 روز بستری در بیمارستان گلستان اهواز ترخیص شد.

دکتر حی بر رئیس بیمارستان گلستان اهواز ضمن اعلام این خبر گفت : فرزندمان "مریم باباخانیان" حدود 60 روز در این بیمارستان در وضعیت کمای عمیق بودند و به لطف خدا و با تلاش های گروه پزشکان، کادر درمانی و هماهنگی ساعت 20:30 چهارشنبه 6 آذرماه به وسیلۀ هواپیما به اصفهان و از آنجا با هماهنگی بهداری سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری به محل سکونتش، شهرستان بروجن اعزام شد و به سلامت به منزل رسید.

دستور این ترخیص پس از صدور مجوز توسط مسئول تیم پزشکی ایشان، دکتر علیرضا تیموری متخصص جراحی مغز و اعصاب و هماهنگی با دکتر ایرج نظری فوق تخصص جراحی و دکتر حمیدرضا آرتی متخصص ارتوپدی و دکتر شکرا... سلمان زاده متخصص بیماری های عفونی صادر شد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز بازگشت این نوجوان و مسافر راهیان نور را به جمع خانواده و شهرستان بروجن تبریک گفت و افزود : بهبود شکستگی ها کمی زمان خواهد بُرد که این زمان در کنار خانواده بودن و در افزایش روحیه و سلامتی مریم تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت و البته هم اکنون نیز تا بهبودی نهایی وی در منزل تحت مراقبت پرستاری همکاران بهداری سپاه پاسداران چهارمحال و بختیاری است.

دکتر حی بر ضمن تقدیر و تشکر از کلیۀ کادر درمانی و پرستاری وی و مسئولینی که مقدمات رفاه ایشان و خانوادۀ شان را در این مدت فراهم نمودند ابراز امیدواری کرد که به زودی "مریم" به لطف خداوند متعال سلامت کامل خود را بازیابد و برای تحصیل و فعالیت های اجتماعی و روزمره به جامعه بازگردد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار