شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: . مردم در روز بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی نشان دادند که فرهنگ عاشورایی دارند و بدون تردید آنها یار اصلی تیم ملی در این دیدار مهم بودند.

ساکت-از-حالا-باید-به-فکر-حضوری-پرقدرت-در-جامجهانی-باشیم

محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود راجع به بازی ایران مقابل کره‌جنوبی گفت: این بازی به عنوان یک روز به یاد ماندنی در خاطرات تمام مردم ثبت شد. حال و هوای این دیدار بسیار خاص بود. تمام مردم به صورت خودجوش عزاداری کردند و با حفظ حرمت این ایام عزیز، تیم ملی را به بهترین شکل ممکن حمایت کردند. مردم در روز بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی نشان دادند که فرهنگ عاشورایی دارند و بدون تردید آنها یار اصلی تیم ملی در این دیدار مهم بودند.

او همچنین در مورد پیروزی تیم ملی در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی یک پیروزی بزرگ را بدست آورد. این برد یک گام مهم به سوی موفقیت بود و تیم ملی با پیروزی مقابل حریف قدرتمندی مانند کره‌جنوبی قدم بزرگی به سمت صعود به جام جهانی برداشت. اگرچه هنوز کار ما برای صعود تمام نشده اما باید از حالا به فکر حضوری قدرتمند در جام جهانی باشیم و دیگر نباید تنها به صعود کردن به جام جهانی اکتفا کنیم.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال ادامه داد: شش بازی دیگر باقی مانده که همگی آنها سخت هستند و نباید فکر کنیم کار صعود تمام شده است. باید در ادامه این مسیر به خوبی از تیم ملی حمایت کرد تا انشالله بعد از صعود بدون دردسر به جام جهانی، با برنامه‌ریزی مناسب حضوری پرقدرت در جام جهانی داشته باشیم.

ساکت در پایان راجع به اینکه آیا بازیکنان تیم ملی برای پیروزی مقابل کره‌جنوبی پاداش دریافت خواهند کرد یا خیر گفت: شما مطمئن باشید که بازیکنان تیم ملی هیچ وقت به دنبال پاداش نبوده و نیستند و تمام تلاش آنها برای این است که مردم را با نتایج خوب خوشحال کنند. با این حال ما مطمئناً با در نظر گرفتن شرایط برای این برد پاداشی در نظر خواهیم گرفت. هرچند که بزرگترین پاداش برای بازیکنان تیم ملی خوشحالی مردم است.

برچسب ها: ساکت ، جام جهانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار