فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز ملت ایران در مقابل هر متجاوزی که بخواهد نسبت به مرزهای ایران اسلامی و ولایت فقیه نگاه نامحرمانه داشته باشد، خواهد ایستاد. "> سردار شاهوارپور: ملت ایران در مقابل متجاوزان خواهد ایستاد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۹

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز ملت ایران در مقابل هر متجاوزی که بخواهد نسبت به مرزهای ایران اسلامی و ولایت فقیه نگاه نامحرمانه داشته باشد، خواهد ایستاد.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، سردار حسن شاهوارپور در جریان برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" و در جمع 20 هزار نفری بسیجیان خوزستان، اظهار کرد: امروز بسیجیان سراسر استان خوزستان با حضور گسترده خود وفاداری خود نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام (ره) و ولایت فقیه را اعلام می کنند.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه رزمایش "الی بیت المقدس"، افزود: این رزمایش با حضور 20 هزار نیروی بسیجی از روز گذشته در اهواز آغاز شده و امروز به کار خود پایان می دهد. در این رزمایش گردان های واکنش سریع امام حسین (ع)، امام علی (ع)، گردان الزهرا (س) خواهران، گردان طلاب و گردان عشایر حضور دارند و این نیروها در قالب 6 محور عملیاتی ساماندهی شده اند.

شاهوارپور تصریح کرد: در روز نخست رزمایش اقدامات تاکتیکی شامل میدان تیر، تمرین رزم های جنگی و استقرار نیروها در مناطق عملیاتی انجام شد و امروز نیز نیروهای شرکت کننده در رزمایش در قالب 6 محور وارد مرحله عملیاتی رزمایش شده اند. اجرای تاکتیک هلی برد و انجام عملیات ضد دشمن فرضی از دیگر برنامه هایی است که امروز اجرایی می شود.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و سیدجعفر حجازی، استاندار خوزستان نیز در محل برپایی رزمایش حضور یافتند و بخشی از عملیات رزمی و نظامی بسیجیان در حضور مسئولان اجرا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار