اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

محمد غرضی در گفت‌وگو با انا به ادعای یکی از مداحان مشهور تهران واکنش نشان داد و گفت: من درباره اسامی و اشخاص (منصور ارضی) نظری را بیان نمیکنم، اما باید بگویم که در تاریخ اسلام رفتار پیامبر اعظم و ائمه اطهار بر همگان مبرهن و مشخص است. اینکه برخی میگویند سالار شهیدان فحاشی میکرده است با اسناد اسلامی تطبیق ندارد.

-به عقیده من، این قبیل سخنان، موازین «خود شخص‌ساز» است که نمیتواند جزو سنت عمومی نیز قرار گیرد. در قرآن، نهجالبلاغه، صحیفه سجادیه و... به هیچ وجه توهینی را مشاهده نمیکنید. بنابراین سخنان و اظهارات این چنینی که برخی افراد بیان میکنند قطعاً نتیجهای جز افزایش کینه و دشمنی نخواهد داشت.

- من از افرادی که چنین سخنانی را بیان میکنند میپرسم که امام حسین کجا فحاشی کرده است؟ سندش را ارائه دهند. سالار شهیدان در بدترین و تندترین شرایط، افراد را نصحیت می‌کردند نه اینکه به کسی ناسزا بگوید! اکنون شماها در این باره خیلی نگران نباشید چرا که من نیز نگران نیستم! من از خداوند 75 سال سن گرفته‌ام و خیلی مسائل را به چشم دیده‌ام و معتقد هستم افرادی که از حدود الهی عدول می‌کنند طول عمرشان کم خواهد شد. حتی ممکن است چنین اظهارنظرهایی جوانان را از دین زده یا دور کند.


برچسب ها: ارضی ، مداح
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار