اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
فرماندارشوش تاکید کرد:
نجاتی فرماندار شوش افزود: اداره بهزیستی به عنوان دبیر کمیته مناسب سازی محیط شهری و اداری برای معلولان و جانبازان باید ضمن شناسایی اداراتی...
شوشان :فرماندار شهرستان شوش گفت: به منظور تردد آسان معلولین و جانبازان در ادارات و مکان های ادارای ضرورت دارد تا تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به مناسب سازی ورودی ادارات اقدام کنند.

رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست مناسب سازی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد افزود: مناسب ‏سازی تمام معابر به عنوان یک الزام شهری برای همگان ضرورت دارد.

نجاتی افزود: معابر، ساختمان های اداری، بانک ها و کلیه امکاناتی که عموم مردم استفاده می کنند باید متناسب با تردد معلولان مناسب سازی شود.

وی گفت: مناسب سازی فقط برای معلولان و جانبازان نیست بلکه جمعیت سالمند نیز از این مناسب سازی بهره می برند و این نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه دستگاهها است.

فرماندار شهرستان شوش اظهار کرد: رعایت نکردن قوانین مناسب سازی در سطح شهر مشکلات عدیده ای برای افراد معلول ، جانباز ، افراد کم توان و سالمندان ایجاد می کند.

نجاتی افزود: اداره بهزیستی به عنوان دبیر کمیته مناسب سازی محیط شهری و اداری برای معلولان و جانبازان باید ضمن شناسایی اداراتی که نسبت به رعایت اصل مناسب سازی اقدام نکرده اند با برنامه ریزی دقیق نظارت بر موضوع مناسب سازی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
وی بیان کرد: مناسب سازی فضاهای عمومی به رسمیت شناختن حقوق معلولان است چرا که این قشر جزئی از این جامعه هستند که دارای حقوق شهروندی ویژه ای می باشند.

نجاتی افزود: دستگاه هایی که تاکنون اقدام به مناسب سازی محیط اداری خود نکرده‌اند، ضروریست تا هرچه سریعتر نسبت به این موضوع با رعایت اصول مهندسی و فنی اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار