مديرعامل سازمان عمران ساحل كارون گفت: خاك استحصال شده از لايروبي جزيره بين پل هشتم و پل چهارم براي ايجاد فضاي سبز در سواحل كارون استفاده مي‌شود. "> خاك لايروبي جزيره‌هاي كارون در ساحل‌سازي استفاده مي‌شود
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳

مديرعامل سازمان عمران ساحل كارون گفت: خاك استحصال شده از لايروبي جزيره بين پل هشتم و پل چهارم براي ايجاد فضاي سبز در سواحل كارون استفاده مي‌شود.

بيژن فرامرزي اظهار كرد: لايروبي همه جزيره‌هاي كارون بر عهده سازمان آب و برق خوزستان است و سازمان عمران كارون تنها لايروبي جزيره بين پل چهارم و پل هشتم اهواز را بر عهده دارد. لايروبي اين جزيره با سيلابي شدن رودخانه مدتي متوقف و از پايان هفته گذشته از سر گرفته شد.

وي افزود: تا كنون دوسوم كار لايروبي اين جزيره انجام شده و يك‌سوم كار باقي مانده است.

فرامرزي درباره ديوارسازي و بلوارسازي ساحل كارون گفت: تا كنون نيمي از ديوارسازي سمت شرقي ساحل كارون در حد فاصل پل سوم و پل نهم انجام شده است، از يك هزار و 500 متر اين محدوده، 80 متر آن باقيمانده است كه تا پيش از پايان سال تكميل خواهد شد. شهرداري در اين طرح به صورت همزمان ساخت بلوار و پارك ساحلي را انجام مي‌دهد.

وي ادامه داد: همچنين ديوارسازي 900 متر حد فاصل پل سياه تا پل جزيره در حال انجام است كه تا كنون 80 درصد كار انجام شده است. با ديوارسازي اين محدوده، سه هكتار زمين استحصال مي‌شود كه به پارك ساحلي تبديل خواهد شد.

مديرعامل سازمان عمران كارون بيان كرد: در بلوار ساحلي حد فاصل پل ششم تا پارك شقايق نيز بلوارسازي در 2 هزار و 800 متر از مسير تكميل شده كه در هفته جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي تصريح كرد: بلوارسازي غرب ساحل كارون حد فاصل پل سوم تا پل نهم نيز در محدوده‌اي به طول 2 هزار و 300 متر به تازگي آغاز شده است كه اميدواريم اين پروژه نيز تا پيش از پايان سال تكميل شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار