حدیث گرانی مسکن دیگر آن قدر تکراری شده است گویی از فرط معمولی شدن به فراموشی سپرده‌ شده و صاحبخانه‌ها خودشان برای نرخ خانه‌هایشان تصمیم می‌گیرند. "> گرانی مسکن
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۳

حدیث گرانی مسکن دیگر آن قدر تکراری شده است گویی از فرط معمولی شدن به فراموشی سپرده‌ شده و صاحبخانه‌ها خودشان برای نرخ خانه‌هایشان تصمیم می‌گیرند.

شوشان : حدیث گرانی مسکن دیگر آن قدر تکراری شده است گویی از فرط معمولی شدن به فراموشی سپرده‌ شده و صاحبخانه‌ها خودشان برای نرخ خانه‌هایشان تصمیم می‌گیرند.

اگر چه غالب مشاورین املاک معترفند که کسی در بازار این روزها خرید نمی کند، اما یک نکته دیگر نیز از سوی آنها مطرح می شود و آن اینکه مردم نمی توانند در برابر رشد قیمت ها مقاومت کنند و اگر امروز نخرند فردا باید با قیمت بالاتر اقدام به خرید کنند.

هیچ یک از خانه ها با توجه به قیمت اعلام شده از سوی مالک ارزش خرید ندارد اما مردم به این نگاه می کنند که تعلل در خرید آنها را مجبور می کند با قیمت بیشتری خرید کنند. سوالی که در این بین مطرح می شود این است که به واقع آیا بازار مسکن تا این میزان کشش دارد؟ آیا مردم اهواز به گرانی مسکن باز هم تن خواهند داد؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار