اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
شوشان:  پس از جدایی راهداری از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و الحاق به اداره کل حمل و نقل جاده ای اداره کل جدیدی با عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تشکیل شد.

بر این اساس مدیرکل این اداره تازه تاسیس احکامی را برای روسای ادارات شهرستانی صادر کرد اما در کمال شگفتی پس از 6 روز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باغملک را برکنار و فرد دیگری را جایگزین کرد، در اینکه مدیرکل اختیار عزل و نصب نیروهای خود را دارد جای هیچ شک و شبهه ای نیست.

اما سئوالی که مطرح می شود این است که در این 6 روز چه اتفاقی رخ داد که مدیر محترم امضا و انتصاب خود را پس گرفته است؟ دیگر اینکه این مساله بازتاب ناخوشایندی را در فضای شبکه های اجتماعی منطقه داشته است و البته شایعاتی مبنی بر اعمال نفوذ برخی افراد صاحب نفوذ.

پس از این اتفاق خبر آمده که در حکمی از سوی مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اداره شهرستان دهدز به راهدار خانه تنزل درجه یافته است.

حال سخنی داریم با این مدیر کل محترم آن هم اینکه آقای مدیر کل شما که بهتر از ما می دانید شهر دهدز یکی از دروازه های ورودی استان به شمار می آید که در فصل سرما با طول راههای بسیار روستایی و اصلی نیازمند عملیات گسترده راهداری است و لازم است اداره ای در آن شهر مستقر شود نه راهدار خانه.

راههای منتهی به دهدز از نظر کارشناسان حوزه راه یک محور شریانی است که البته کوهستانی و برف گیر نیز هست که همه بر این نظر که نیازمند اداره ای مجزا ست صحه می گذارد.

امیدواریم تا دیر نشده مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص تصمیم خود مبنی بر تنزل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز به راهدار خانه تجدید نظر کند تا خدای ناکرده در فصل سرما این محور با مشکل مواجه نشود.

به هر حال وظیفه اصحاب رسانه این است که برخی موارد را گوشزد کند و ما نیز بر اساس این مهم به رسالت خود عمل کرده ایم امیدواریم که این رویه اصلاح شود.

برچسب ها: راهداری ، دهدز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار