شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
شهردار شهر چمران در گفتگو با شوشان مطرح کرد:
بریحی نژاد افزود: شهرداری چمران در حال حاضر با تعریف کردن سه پروژه عمده شهری در نخستین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری خوزستان حضور یافته که ...
شوشان: ابراهیم بریحی نژاد شهردار چمران در حاشیه نخستین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان به خبرنگار شوشان گفت: در دنیا برای شناسایی کالا، خدمات و اماکن تفریحی توریستی، فرهنگی برگزاری چنین نمایشگاههایی مرسوم بوده است و مشابه آن به منظور شناسایی هر چه بهتر فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان نمایشگاهی برپا شده و امیدواریم تداوم داشته باشد.


وی افزود: اولین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری توانست ظرفیت های بالای خوزستان را در همه عرصه ها نشان دهد و شهرداری چمران هم از این قاعده مستثنا نیست.

همچنین در صدد آن هستیم ضمن معرفی شهر چمران در نخستین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری فرصت ها و ظرفیت های موجود سرمایه گذاری در این شهر را در معرض دید بازدیدکنندگان خارجی و داخلی قرار دهیم.

بریحی نژاد افزود: شهرداری چمران در حال حاضر با تعریف کردن سه پروژه عمده شهری در نخستین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری خوزستان حضور یافته که با ظرفیت سرمایه گذاری حدود 130 میلیارد ریالی فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران بوجود آورده است.

وی در ادامه به تکمیل فرهنگسرای شهر چمران اشاره کرد و گفت: تا به حال 80 درصد این فرهنگسرا در حال تکمیل بوده و نیازمند سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی حدود 2/5 میلیارد تومانی برای اتمام این پروژه هستیم.


بریحی نژاد به نیازمندی مردم شهر چمران به استخر اشاره کرد و اظهار داشت: به سرمایه گذاری حدود 8 میلیارد تومانی نیازمندیم تا بتوانیم استخر سرپوشیده در شهر چمران احداث کنیم همچنین یکی دیگر از پروژه ها، نیازمندی مردم شهر چمران به تالار مراسمات شهرداری می باشد که مبلغ مطالعاتی آن حدود 2/5 میلیارد تومان است.

شهردار چمران تصریح کرد: طی دوسال گذشته که در شهرداری چمران حضور داشتم عمده مشکل مردم  نبود بازارچه در این شهر بود و این مساله تمام خدمات شهرداری و همکاران من را زیر سوال برده بود به همین منظور شهرداری عزم خود را جذب کرد و با برنامه ایی مدون شده تصمیم گرفتیم در 7 الی 8 ماه گذشته پروژه جابه جایی بازارچه از سطح شهر را استارت بزنیم.

وی مکان بازارچه تدارک دیده شده برای بازاریان را ورودی شهر چمران عنوان کرد و گفت: تا به حال 50 درصد بازار از سطح شهر جمع آوری و به بارازچه جدید منتقل شدند و متراژ آن حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر  و شامل 200 غرفه می باشد.

بریحی نژاد تصریح کرد: یکی از راه های عمده درآمدزایی ورود به ظرفیت های پیمانی است و با ارتباط با صنعت و دهیاران این اتفاق افتاده که امیدواریم سال آینده بهبود یابد و به سطح بالایی برسد.

وی اشاره به نبود اداره های دولتی در شهر چمران و افتادن بار آن بر دوش شهرداری چمران تصریح کرد: مطالبات بسیاری که بر عهده سایر نهادها است به علت نبود این ادارات به دوش مدیریت شهری افتاده و بار مدیریت منابع انسانی و مالی و مسائل مرتبط با آن به عهده شورای شهر قرار گرفته است.


شهردار چمران افزود: در حدود ۱۵ مترمربع سرانه فضای سبز این شهر به ازای هر شهروند چمرانی است که نشان می دهد بالاتر از استاندردهای جهانی است.

بریحی نژاد با بیان اینکه وجود رودخانه جراحی خود به خود یک بستر گردشگری است خاطرنشان کرد: ایجاد سدهای متعدد در بالادست کشاورزان را دچار مشکل کرده است و با بسته شدن سدها در فصل زمستان دچار بحران بودیم.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهر چمران از ۳ سال پیش تا کنون در دست اجرا است، تصریح کرد: این شهر۳۴ هزار نفر در شهرک های قائم و بعثت ساکن هستند و ۲۲ هزار نفر هم در خود شهر چمران زندگی می کنند و  ۷۰ درصد جمعیت شهر در بخش صنعتی شاغل هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار