شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه مطرح کرد:
علی ساری: به دنبال آن هستیم که در تعیین محدوده شهرستان کارون، نظر مردم و مسئولان این شهرستان لحاظ شود و...
شوشان: علی ساری در جلسه با مشترک اعضای شورای شهر کوت عبدالله و تعدادی از مسئولان شهرستان کارون که شب گذشته برگزار شد،اظهار کرد:بشدت به دنبال آن هستیم که در تعیین محدوده شهرستان کارون، نظر مردم و مسئولان شهرستان کارون لحاظ شود و این موضوع در وزارت کشور پیگیری می شود.


وی افزود: در نشست با وزیر کشور که با حضور نمایندگان اهواز و استاندار برگزار شد، وزیر کشور دستور داد که نظر هر سه نماینده اهواز و استاندار در تعیین محدوده شهرستان کارون مورد توجه اساسی قرار گیرد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل فاضلاب در شهرستان کارون عنوان کرد:معضل فاضلاب شهرستان کارون مورد توجه ویژه است.در خصوص مشکل فاضلاب اهواز ودیگر شهرستان ها کارمشترکی دنبال شده است و اکنون موضوع در هیات دولت مطرح است و دنبال تامین اعتبار هستیم.

ساری با بیان این که پیگیری بسیاری برای برطرف کردن مشکل فاضلاب در استان انجام شده است ادامه داد:در مورد مشکل فاضلاب این امید را داریم که نتیجه‌ای ملموس خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد:برای بهبود آب شرب،طرح آب رسانی غدیر که مدت بسیاری نیمه تمام بود اکنون درحال تکمیل است.این امید وجود دارد از طریق این طرح،کیفیت آب شرب در اهواز و بخشی از شهرستان کارون تا حدودی بهبود پیدا کند.


دبیر کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه ملی مجلس شورای اسلامی گفت:تلاش در جهت انجام اقدامات لازم برای بالا بردن کیفیت آب همچنان ادامه دارد.باید سعی شود که تصفیه خانه ها از کیفیت و فناوری بالایی برخوردار شوند، در حال حاضر وضعیت تصفیه خانه ها نامناسب است و گاه تنها کلرزنی انجام شود.

ساری افزود:تمام این اقدامات نیاز به تامین اعتبارات دارد و در این خصوص رایزنی ها انجام می شود و وزیر مربوطه دستور اختصاص اعتبارات را می دهد اما بعضا مشاهده می شود که در استان این دستورات اجرا نمی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار