اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان:
راکی افزود:دانشجویان همواره در اعصار مختلف تاریخ نقش بسزایی در تحولات و جنبش های اثر گزار در ایران داشته و دارند.
شوشان: زیبا راکی مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان در گفتگو با شوشان روز 16 آذرماه را به عنوان یک روز بسیار مهم در تاریخ ایران یاد کرد و گفت: طبق  فرمایش  امام راحل  وبنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  " دانشگاه مبدا همه تحولات است".

راکی افزود:دانشجویان همواره در اعصار مختلف تاریخ نقش بسزایی در تحولات و جنبش های اثر گزار در  ایران داشته و دارند.


وی گفت: اگرچه اولین هدف دانشجو در  دانشگاه علم آموزی و توسعه علمی است ولی زمانی که شاید هیچ کدام از نهادهای مدنی به معنای امروزی تشکیل نشده بود، دانشجویان نقش های مختلفی را در راستای توسعه فرهنگی ،انقلابی و سیاسی به عهده گرفتند و بارها و حتی  به قیمت جان شان  ،بخوبی از عهده آن نقش ها برآمدند.

مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان اضافه کرد: من این روز را به  همه دانشجویان تبریک عرض مینمایم  و با توجه به اینکه تخصص و حیطه فعالیت بنده در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری است، تبریک ویژه ای دارم به  دانشجویان رشته های میراث فرهنگی و گردشگری همچنین  از تاسیس  یک مرکز  تخصصی علم آموزی و آکادمیک منحصر به  میراث فرهنگی و گردشگری در استان خوزستان خرسندم.

راکی در ادامه اضافه کرد: انتظار میرود این مرکز به عنوان مهمترین و اصلی ترین پایگاه رشد و توسعه گردشگری ،آموزش اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی  وحمایت از  صنایع دستی و نقش صنعت گر در اشتغال زایی و توسعه اقتصادی ، با تعلیم و تربیت دانشجویان و نیروهای کارآمد  خاص این رشته ها ،بتواند گام های استوار،بسیار  اثرگذار و مهمی در گسترش این علوم و تقسیم آن در جامعه علاقمندان و دوستداران گردشگری و میراث فرهنگی استان  و به تبع آن توسعه اقتصادی  خوزستان  بردارد.

وی تصریح کرد:بنده به عنوان متولی یک انجمن مردم نهاد توجه استاندار محترم خوزستان را به نقش پررنگ و تاثیر گزار ایده ها و نظرات  نخبگان و دانشجویان استان خود در کنار مدیران متخصص و  آگاه این حیطه  از جمله دانشجویان6 گردشگری و میراث فرهنگی در توسعه همه جانبه رونق گردشگری خوزستان و برون رفت از معضلات فعلی و موانع پیش روی  توسعه این صنایع  جلب میکنم.

مدیر انجمن سفیران گردشگران خوزستان در پایان اذعان داشت:از جمله برنامه ها و فعالیت های ما در انجمن سفیران گردشگری خوزستان ارتباط و هماهنگی با روسا و مدیران مراکز علمی گردشگری استان و برگزاری نشست های هم اندیشی با محوریت اهمیت حضور دانشجویان قبل از ورود به بازار کار و ایجاد چشم انداز مناسبی جهت  زمینه اشتغال آنان با دانش مرتبط است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار