شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
پرواز شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود صبح روز گذشته مسافران سه کاروان زیارتی را از نجف اشرف به بندرعباس منتقل کند سرانجام پس از 10 ساعت تاخیر انجام و زائران را به بندرعباس منتقل کرد.

به گزارش ایسنا، حسین پاسلار، مشاور رسانه ای مدیر کل فرودگاههای هرمزگان و مدیر ترمینال فرودگاه بین المللی بندرعباس  از اعلام تاخیر پرواز مسیر  بندرعباس نجف این فرودگاه خبر داد و افزود: این پرواز به شماره 5427شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 12ظهر انجام شود با حدود 10ساعت تاخیر انجام شد.

پاسلار در خصوص علت تاخیر این پرواز گفت: تاخیر این پرواز در ورود بوده و در خصوص علت آن مسئولین شرکت اتا میتوانند اظهار نظر کنند اما در حوزه فرودگاه بین المللی بندرعباس در خصوص پذیرش پرواز هیچ گونه مشکلی وجود نداشته است و در حوزه وظایف فرودگاهی با هماهنگی به عمل آمده با رئیس ایستگاه اتا در بندرعباس از طریق پیامک و اطلاعات پرواز فرودگاه اطلاع رسانی لازم انجام شد.

 شمسایی یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا که مقرر بود ساعت 8.10صبح روز گذشته انجام شود بدون هیچگونه توضیحی ساعت 19.45دقیقه انجام شد. کاروان ما از ساعت 3.5بامداد از هتل خارج شد و ساعت 4 بامداد درفرودگاه نجف حاضر شدند که پس از انجام تشریفات اعلام کردند پرواز به دلیل نقض فنی با تاخیر دوساعته همراه است اما پس از آن با وجود سردی هوا و سرگردانی و نهایتا  اسکان مسافران در نمازخانه، کسی پاسخگوی مسافران نشد تا اینکه سرانجام در ساعت 19.45 دقیقه شب گذشته پرواز انجام شد.

وی ادامه داد: 140مسافر شرکت هواپیمایی آتا که شامل سه کاروان بودند پس از رسیدن به فرودگاه بندرعباس در هواپیما به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند تا مسوولان شرکت مربوطه  حاضر شوند و دلیل این تاخیر را توضیح دهند.

به گفته وی، سرانجام نماینده شرکت آتا در هواپیما حاضر شد و با بیان اینکه امکان تماس و ارتباط با نماینده خود در نجف را نداشته است اظهار کرد: به همین دلیل موفق نشده است با فرودگاه نجف و مسافران  هماهنگ باشد و آنان را از این تاخیر مطلع کند.

 این مسافر پرواز یادشده همچنین گفت: این پروازحتی در زمان  رفت نیز 14نفر از مسافران را که همه اقدامات لازم را برای خروج از کشور انجام داده بودند جا گذاشت و نشان داد چندان مسوولیت پذیر نیست و حقوق مسافران را رعایت نمی کند.

برچسب ها: هواپیما ، بندرعباس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار