اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
مدیرپژوهشسرای دانش آموزی غدیر خبر داد:
دانش آموزانی که در پژوهشسرای غدیر فعالیت می کنند، تا کنون موفق شدند در سطح ملی و بین المللی مقام های متعددی را به دست آوردند .
مدیر پژوهشسرای دانش آموزی غدیر اظهار کرد: هفته پژوهش در خوزستان با قدردانی از یک دانش آموز مخترع، سه دانش آموز دارای رتبه برتر کشوری ، چهار دانش آموز دارای رتبه ملی و یک دانش آموز نویسنده در خوزستان آغاز شد.

به گزارش شوشان، قاسم رضایی راد با اشاره به اینکه مراسم آغازین هفته پژوهش و فناوری صبح امروز در پژوهشسرای دانش آموزی غدیراهواز برگزار شد، اضافه کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصتی برای توجه هر چه بیشتر به امر پژوهش و تشویق دانش آموزانی  است که در این وادی صاحب ایده تفکرات خلاقانه هستند. 

مدیر پژوهشسرای دانش آموزی غدیر افزود:  دانش آموزانی که  در پژوهسشرای غدیر فعالیت می کنند، تا کنون موفق شدند در سطح ملی و بین المللی مقام های متعددی را به دست آوردند که از این مقام ها می توان به کسب  مدال طلا و نقره در مسابقات جهانی اختراع در  سوئیس، کسب مقام اول دربخش هوا و فضا از دانشگاه شریف تهران ، کسب مقام اول، سوم و ششم هوا و فضا از دانشگاه امیر کبیر ، کسب مقام اول در مسابقات دانشجویی پرواز و مسابقات رباتیک دانشگاه شهید چمران اهواز، همچنین کسب مقام های متعدد استانی اشاره کرد.

رضایی راد با اشاره به اینکه برخی از دانش آموزان پژوهنده در مراسم آغازین هفته پژوهش مورد تجلیل قرار گرفتند، گفت: امروز از دانش آموزانی که در عرصه ملی و بین المللی برای استان و کشور افتخار آفریدند، با حضور مسئولین استانی قدردانی شد.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان را از برنامه های جنبی هفته پژوهش و فناوری در پژوهشسرای غدیر دانست و اضافه کرد: مجموعه ای از غرفه های نمایشگاهی شامل غرفه آزمایشگاه فیزیک، شیمی ، صنایع دستی ،سفالگری، حصیر بافی ،نقاشی، میناکاری  ،زیور آلات ، علوم تشریح ودست ساخته ها و مقالات دانش آموزی .....در این پژوهشسرا و برای بازدید عمومی از امروز تا پایان هفته پژوهش و فناوری برپا می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از ساعت نه صبح تا دوازده ظهر در نوبت صبح و از ساعت 6 الی هشت شب در نوبت عصر، پذیرای بازدید کنندگان است.
 

برچسب ها: مخترع ، دانش آموز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار