شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
عضو شورای شهر اهواز گفت: در چند سال اخیر، پروژه های بزرگ ترافیکی در شهر اهواز اجرا شده است

به گزارش مهر، جمشید سلحشور ظهر امروز در مراسم افتتاح زیر گذر شریعتی اهواز اظهار کرد: کارهای بزرگی در اهواز انجام شده که این زیرگذر شریعتی یکی از پروژه های بزرگ است. 

وی افزود: کلانشهرهایی که از میدان اصلی جنگ دور بودند فرصت خوبی برای توسعه و عمران شهری داشتند ولی با حمایت مسئولان توانستیم به سرعت حرکت و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

سلحشور بیان کرد: زیرگذر شریعتی اولین پروژه زیرگذر مدرن و فنی اهواز با ۳۰۰ متر طول، ۲۲ متر عرض و هزینه بیش از ۲۲ میلیارد تومان است. همچنین با کمک و اعتبارات شهرداری این پروژه را به بهره برداری رساندیم.

عضو شوری شهر اهواز بیان کرد: تعریض پل سوم کیانپارس اهوا گروه کور ترافیکی موجود در آن منطقه را از بین برد و در کل این دوره کارهای کم نظیری را انجام دادیم. روگذر جوادالائمه نیز به اذعان همه کار بزرگی بوده و پروژه عظیم پل ولایت را نیز داریم که انشاالله تلاش می شود تا پایان امسال این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی گفت: تقاطع غیرهمسطح چهارشیر از پروژه های بزرگ و نمونه در کشور و حتی خاورمیانه است. تلاش می شود فاز اول آن را تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسانیم. به جای هزینه در زمینه های ظاهری نسبت به متمرکز کردن اعتبارات برای اجرای پروژه هایی که منجر به رفع گره های ترافیکی می شوند، اقدام کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار