شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رادیو نما یا همان رادیو تصویری یک تنوع جدید را به مردم ارائه می کند.  عبدالعلی علی عسگری پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح آزمایشی «رادیو نما» و رونمایی از پروژه های تولیدی صدا و سیمای مرکز خوزستان در یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: افتتاح این پروژه ها کار ارزشمندی است که از زحمات کارشناسان حوزه فنی و محتوایی تقدیر و تشکر می کنم. این کار یک فناوری جدید است که نام آن را رادیو نما گذاشتیم و در شبکه های رادیویی مرکزی چند شبکه افتتاح و مشغول فعالیت است.

وی افزود: امروز از اینجا رادیو نمای استان ها را استفاده می کنیم. اولین و پرشورترین رسانه در ایام دوران دفاع مقدس رادیو بوده و همه مردم در تمامی نقاط امکان استفاده از آن را داشتند.

عسگری تصریح کرد: رادیو یک رسانه خوب، صمیمی و همراه است و با وجود تلویزیون این رادیو انتظار می رفت افت کند ولی به دلیل کیفیت، ماهیت و دارا بودن کلمات و مفاهیم بیشتر، برجستگی ها و مزیت های بسیار خوب ماندگار ماند.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: هر رادیو تنوع خودش را دارد که رادیو نما یا همان رادیویی تصویری یک تنوع جدید و زیبا را به مردم تقدیم می کند. تقویت رسانه امروز از موضوعات فوق العاده مهم است چون در یک جنگ نرم و فرهنگی هستیم و دشمن از آسمان و زمین رسانه های فراوانی را بسیج کرده تا فرهنگ، تمدن و هویت جوانان ایرانی را دستکاری کرده و قصد منحرف کردن آنها را دارند. 

وی عنوان کرد: دشمن بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان معاند و مخرب را برای این سرزمین فعال کرده است. بنابراین تنوع در رسانه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عسگری یادآور شد: در زمینه جنگی، در صلح مسلح هستیم ولی وسط میدان جنگ نرم و فرهنگی قرار گرفته ایم. هدف آنها این است که افکار عمومی ایرانی و رسانه ملی را در کشور کمرنگ و بی اثر کند ولی تاکنون موفق نشده اند.

برچسب ها: رادیو نما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار