اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
دکتر آرش اعتمادی 
 مدیر مسئول پزشک جنوب و راوی سلامت
 

دکتر ایدنی انتخابی شایسته برای دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

سابق آشنایی نگارنده با دکتر ایدنی به حدود سال ۱۳۸۰ و آغاز دوران رزیدنتی بنده برمیگردد که برای انجام مشاوره های فوق تخصصی ریوی با ایشان تماس میگرفتم و الحق هم در تمام موارد با روی خوش و بیانی علمی بصورت شفاهی یا کتبی رهگشای من و همکاران بود. پس از فارغ التحصیلی نیز حسب تصادف در همان مجتمع پزشکی که ایشان نیز مطب داشتند بنده هم مطبی تاسیس کردم و لاجرم امکان دیدار های حضوری بیشتر شد.

در آن سال ها نیز ایشان را فردی پرتلاش میدیدم که تا دیر هنگام به ویزیت بیماران ریوی مشغول بود. این روال ادامه داشت تا زمان منصوب شدن ایشان به ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که با توجه به حجم بالای کار عملا امکان دیدار مرتب با ایشان فراهم نبود. لیکن با مشاهده عکس های جدید ایشان، پی بردن به حجم بالای کار و استرس مربوطه کاری دشوار نیست. به شخصه عملکرد ایشان را در راس دانشگاه مطلوب میبینم و علی رغم برخی مقالات انتقادی که نوشته ام ، لیکن بی انصافی است که زحمات شبانه روزی ایشان را نادیده گرفت. یکی از نکات بارز در عملکرد ایشان توجه جدی به بحث توسعه فیزیکی فضاهای دانشگاه و امور ساختمانی است که بی تردید ناشی از شناخت کمبود های فیزیکی این داشنگاه میباشد.

 احداث ساختمان جدید بیمارستان ابوذر، توسعه فیزیکی بیمارستان های گلستان و امام خمینی( ره) و مرمت بیمارستان رازی وامور عمرانی در سایر شهرستان ها همگی در این مقوله قرار میگیرند. در واقع ایدنی با شناخت دقیق از لزوم توجه به توسعه فیزیکی به عنوان زیر بنای توسعه آموزشی و علمی دانشگاه ، از خود میراثی به جا خواهد گذاشت که در تاریخ جندی شاپور ماندگار گشته و در این زمینه شایسته تقدیر خواهد بود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار