شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
مجتبي اوركي

امشب در خبر ٢٠:٣٠ صحبتهاي وزير رفاه را مشاهده كردم در پاسخ به وزير بهداشت. دكتر ربيعي موارد مطرح شده توسط دكتر هاشمي را رد كرد!  نگران شدم به نوبه خود از اختلاف عميق ايجاد شده بين دو وزارتخانه مهم ، كليدي و خدمتگزار به مردم. 

نگرانم به نوبه خود از اينكه اختلاف و تفرقه دارد خدشه به برنامه ها، استراتژي ها و زحمات مسئولين دلسوز و پرتلاش وزارت بهداشت وارد مي كند و به تبع آن به ضرر مردم تمام مي شود.

نگرانم به نوبه خود از اينكه وزير بهداشت پس از قريب به ٣ سال و نيم خدمت شبانه روزي و تكاپوي اثربخش غيرقابل انكار، اين روزها مي بايست آنچنان تحت استرس و فشار باشد كه كمي با دكتر هاشميِ آرام و خندان سالهاي اول خدمتگزاري فاصله گرفته باشد.

نگرانم به نوبه خود از اينكه دو عضو حساس كابينه دولت تدبير و اميد، اكنون از هم دلخورند و دلخوري شان آنقدر عميق شده كه پاسخ همديگر را در رسانه ها مي دهند!

نگرانم به نوبه خود از نگراني هاي دو وزير كه اكنون اختلاف ديدگاه و سياستگذاري هايشان آنقدر عميق شده كه شمشيرها را كشيده شده از رو مي بينند!

و در يك كلام نگرانم از تحول ، نگرانم از تدبير ، نگرانم از اميد. اي كاش رئيس محترم دولت، زودتر و اساسي تر شخصاً ورود كند تا جلوي هرگونه ضرر و خسراني گرفته شود.

چه كسي است كه مي تواند منكر تحول در حوزه بهداشت و درمان با وجود عقب ماندگي هاي شديد در طول دهه هاي گذشته در اقصي نقاط ايران اسلامي در گذران ٣ سال اخير شود؟ اما مگر تحول پايدار بدون حمايت و همراهي هاي فرابخشي مقدور است؟

به اميد آشتي كنان هرچه سريعتر اين دو وزير خدوم، مدبر، آرام و پرتلاش، ان شاءالله


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار