اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
امام جمعه آبادان:
امام جمعه آبادان با بیان اینکه علی‌رغم همه کمبودها و کم‌کاری‌هایی که مردم از بخشی از مدیران و مسئولان مشاهده می‌کنند، اما با هیچ ‌یک از ما تعارف ندارند و اگر بخواهیم مقابل نظام و انقلاب بایستیم در مقابل ما قرار می‌گیرند، گفت: سالیان بعد برای ما مشخص می‌شود که مردم چه اتفاق عظیمی را در ۹ دی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور در جلسه بزرگداشت ۹ دی که شامگاه گذشته (یکشنبه) در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، با اشاره به این رویداد اظهار کرد: سالیان بعد برای ما مشخص می‌شود که مردم چه اتفاق عظیمی را در ۹ دی رقم زدند.

وی بیان کرد: مدیریت مقام معظم رهبری در پیش از انتخابات و در آن و ارتباط امام با امت و امت با امام در سال ۸۸ نقش بسزایی داشت. اصلا نباید اینگونه گمان کرد که مساله فتنه یعنی جناح سیاسی خاصی درون نظام در مقابله با نظام قرار گرفتند، اینگونه نیست بلکه جریان عمیقی در خارج از نظام طراحی شد و مهره‌هایی را درون نظام پیدا کرد و آن‌ها بصیرت نداشتند و در این راه با دشمنان همراهی کردند.

ابراهیمی‌پور گفت: مردم ما در برابر اساس انقلاب اسلامی، آرمان و اهداف بلند کشور از هیچ کس نمی‌ترسند و آنچه که برای این مردم مهم است، حفظ اساس و ارزش‌های امام و شهدا است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: علی‌رغم همه کمبودها و کم‌کاری‌هایی که مردم از بخشی از مدیران و مسئولان مشاهده می‌کنند، اما با هیچ‌ یک از ما تعارف ندارند و اگر بخواهیم مقابل نظام و انقلاب بایستیم در مقابل ما قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال حذف دو بال ولایت و عاشورا در فتنه ۸۸ بود و مردم به خوبی این مطلب را متوجه شدند. اگر ما مسائل مربوط به آن زمان را تحلیل می‌کنیم به هیچ‌وجه نگاهمان حزبی نیست، اگر فتنه ۸۸ اتفاق نمی‌افتاد تحریم‌های پس از آن کمر انقلاب و کشور را خم نمی‌کرد؛ یکی از ظلم‌هایی که سران فتنه در حق مردم و نظام روا داشتند همین موضوع بود.

ابراهیمی‌پور عنوان کرد: پس از فتنه ۸۸ بود که بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی امیدوار شدند اما مردم نشان دادند که علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات دست از نظام و امام‌شان برنمی‌دارند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مردم ما دارای بصیرت و تشخیص هستند، ادامه داد: ۹ دی یعنی شناسایی نقاط نفوذ دشمن و بستن آن‌ها و از این رو باید ۹ دی را به‌روز کرد و همه این منافذ را شناخت و کور کرد. ۹ دی به معنای آمدن به صحنه و اجازه فرصت ندادن برای اشتباهات دیگر است.

وی بیان کرد: برنامه محوری گرامیداشت ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در حسینیه ثارالله آبادان برگزار می‌شود. البته دیگر دستگاه‌ها نیز در این زمینه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار