اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان
فرامند هاشمی زاده گفت: ظرف دو هفته آینده بسته پیشنهادی در خصوص راه حل های مقابله با ریزگردها تدوین خواهد شد


شوشان: سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم انجام مطالعات جامع از سوی تمامی دستگاه ها ذیربط در امر مقابله با ریزگردها عنوان داشت: ظرف دو هفته آینده بسته پیشنهادی در خصوص راه حل های مقابله با ریزگردها تدوین خواهد شد واین امر با مشارکت تمامی دستگاههای ذیربط بعد از انجام مطالعات و ارائه و جمع بندی پیشنهادات با توجه به مطالعاتی که پیش از این صورت گرفته است انجام خواهد گرفت.

به گزارش شوشان ، مهندس فرامند هاشمی زاده که در جلسه مقابله با ریزگردها سخن می گفت اظهار داشت: کمیسیون مقابله با ریزگردها با مشارکت چندین دستگاه تشکیل شده که وظیفه جمع بندی مطالعات و پیشنهادات را بر عهده دارد که بعد از جمع بندی و تدوین آن به هیأت دولت ارائه خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که بسته پیشنهادی مقابله با ریزگردها در هیأت دولت تصویب شود ردیف اعتباری در این خصوص در نظر گرفته خواهد شد و پس از آن طبعاً می تواند کمک مناسبی باشد بر  اقداماتی که هم اکنون در راستای مقابله با این معضل درحال انجام است.

وی همچنین در پایان این جلسه اظهار داشت:مشابه اقدام تجربه شده که برای رودخانه کارون انجام گرفت قرار بر این شد که این بسته به فراخور فعالیت هر دستگاه تنظیم شود و پیشنهادات در قالب پروژهو پیش بینی اعتبار مورد نیاز، برنامه زمانبندی و اولویت بندی ارائه دهند.

برچسب ها: ریزگردها ، تدوین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار