به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اولین نشست دکتر مهران ورناصری با مدیران ستادی و کارشناسان ارشد حوزه ی معاونت درمان درسالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.
دکترورناصری در این جلسه ضمن تشکر از زحمات وخدمات انجام شده توسط دکتر ایرج نظری، گفت: رضایت مردم مهمترین واساسی ترین اصل خدمتگزاری است. وقتی مردم ازخدمات ما رضایت دارند این بدان معناست که ما کارمان را به صورت صحیح و قابل قبول انجام دادیم.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در خدمت رسانی به مردم باید بین همه ی واحدها همگرایی وجود داشته باشد تا مردم دردریافت ازهمه ی بخش ها احساس رضایت کنند.
دکتر ورناصری بر برگزاری منظم جلسات ستادی درمعاونت درمان و لزوم همکاری همه ی واحدهای تابعه برای پیگیری، اجرا و نظارت تاکید کرد و ادامه داد: خدمات رسانی به مردم نیازمند اجرای برنامه های علمی وسازمانی است و ما در این زمینه با دیگرواحدهای دانشگاه به امر گسترش و ارتقاء سطح خدمات درمانی دراستان خوزستان بصورت همه جانبه همگام و همراه خواهیم بود.
در ادامه ی این جلسه دکتر رمضان احدی ضمن خوش آمدگویی به دکتر ورناصری از زحمات آقای دکتر نظری تقدیر و تشکر کرد و گفت: در آخرین سال از دولت تدبیر وامید باید کاستی های طرح تحول نظام سلامت را شناسایی و سپس آسیب شناسی و برطرف کنیم تا دردولت آینده شرایط برای ادامه طرح آسان تر باشد.
وی افزود: دولت در طرح تحول نظام سلامت خدمات شایانی به کشور ارائه کرد که ما وظیفه داریم این خدمات را برای دولت آینده به ارث بگذاریم و دین و وظیفه ی خود را در خدمت به مردم انجام دهیم.
شایان ذکر است دراین نشست مدیران ستادی و کارشناسان مسئول گزارش عملکرد واحد خود درسال 95 را ارائه نمودند.