شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
در جلسه مسئولان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مطرح شد: داروهای بیماران نیازمند مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان بستان توسط معاونت غذا و داروی اهواز تامین می شود.


به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، دکتر حسین برزگر در جلسه مسئولان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان، اظهار کرد: معاونت غذا و داروی اهواز، داروهای بیماران نیازمند مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان بستان را تامین می کند.

وی تاکید کرد: معاونت غذا و داروی اهواز تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی شایسته و مطلوب در ارائه خدمات دارویی به مردم مناطق محروم و کم برخودار شهرستان بستان انجام می دهد.

دکتر یاور شاه ولی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های دکتر برزگر معاون غذا و داروی اهواز در ارائه خدمات دارویی به شهروندان، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با لبیک به فرمایشات و منویات رهبری چند سالی است که اقدام به اعزام اکیپ های تخصصی و فوق تخصصی به مناطق حاشیه نشین و ارائه خدمات به مردم محروم و کم برخودار استان خوزستان کرده است که این اقدامات تا حدودی توانسته است زمینه رضایتمندی و رفع مشکلات این عزیزان را فراهم کند.

وی هدف از اعزام  این اکیپ ها را، خدمت رسانی رایگان به اهالی مناطق محروم  استان خوزستان خواند و تصریح کرد همت وروحیه  ایثارگری دوران دفاع مقدس ، در وجود اعضای تیم نهادینه شده است. 

سرهنگ عبدالنبی عبیداوی جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان هم در این جلسه گفت: تاکنون تخصص‌هایی از جمله داخلی، ارتوپدی، اطفال، زنان و زایمان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، نرولوژی، اعصاب و روان، سونوگرافی و نوار قلب تامین شده است که قرار است به مردم محروم و کم برخوردار مناطق شهرستان بستان به صورت رایگان ارائه شود.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان همه ساله با اجرای برنامه‌های متنوع غربالگری بیماران تا ویزیت و توزیع داروی رایگان نسبت به شناسایی افراد نیازمند و بی‌بضاعت اقدام کرده و در این امر موفق شده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار