شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
قائم مقام اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان از تحقق 93 درصدی تعهد اشتغال در استان در سال جاری خبر داد.

 رضا میرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون از مجموع 19 هزار و 127 تعهد اشتغالزایی در استان، تعداد 17 هزار و 850 شغل معادل 93 درصد از تعهدات محقق شده است.

 وی با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی(ره) متعهد به ایجاد 1200 فرصت شغلی در سال جاری بوده است، افزود: این نهاد با ثبت 2280 فرصت شغلی در سامانه رصد کشور و تحقق معادل 190 درصد از کل تعهد خود، بهترین عملکرد را از نظر تحقق تعهد در بین دستگاه‌های اجرایی استان داشته است.

میرانی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید در جایگاه دوم تحقق تعهد اشتغال قرار دارد و با تحقق 917 فرصت شغلی معادل 164 درصد از کل تعهد خود را محقق کرده است.

 وی افزود: جهاد کشاورزی استان در سال جاری متعهد به ایجاد 2500 فرصت شغلی بود که با تحقق 2840 شغل معادل تحقق 114 درصد از کل تعهد خود، در جایگاه سوم از نظر تحقق تعهد اشتغال در بین دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

 میرانی با بیان این‌که شرکت برق منطقه‌ای، دانشگاه شهید چمران و میراث فرهنگی خوزستان کمترین میزان تحقق تعهد اشتغال را داشته‌اند، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری، شهرستان دشت ‌آزادگان با ایجاد 659 فرصت شغلی معادل 129 درصد از کل تعهد خود، حمیدیه با 750 فرصت شغلی معادل 123 درصد از کل تعهد خود و شوش با 1089شغل ایجاد شده معادل 122 درصد از تعهد خود از بهترین شهرستان‌ها در تحقق تعهدشان هستند.

 قائم مقام اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به ثبت فرصتهای شغلی در سامانه رصد اشتغال کشور خاطرنشان کرد: اهواز با تعداد دو هزار و 441 مورد اشتغال ثبت‌شده معادل 91 درصد از میزان کل تعهد خود را محقق کرده است. 

برچسب ها: اشتغال ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار