شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
انا لله و انا الیه راجعون

«يا أيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعي‏ إِلى‏ رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلي‏ في‏ عِبادي وَ ادْخُلي‏ جَنَّتي‏»

رحلت جانسوز و ناگهانی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگمرد انقلاب و سیاست و مظهر صبر و استقامت،  یاردیرین امام راحل، هم رزم مقام معظم رهبری، مبارز خستگی¬ناپذیر و نستوه¬دوران ستمشاهی، سیاستمدار روشن¬اندیش و مردم¬مدار،  بدون تردید خسارتی جبران ناپذیر است که تنها الطاف الهی قادر به جبران آن است. 

ایران امروز یکی از پیشگامان اصلی نهضت اسلامی و مردی از قافله طالقانی، بهشتی و مطهری را از دست داد. او که تا جان در بدن داشت در راه تعالی و عزت ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرد و مرد روزهای سخت و سنگ زیرین آسیاب انقلاب اسلامی بود. کوشش‌های حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (رضوان‌الله) در دوران مبارزه، دوره دفاع مقدس و دوران سازندگی و پس از آن بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست.

او زمانی در صف مبارزه علیه رژیم پهلوی قرار گرفت که نام امام خمینی(ره) با زندان و شلاق همراه بود. در دوران پس از انقلاب نیز قرار گرفتن ایران در مسیر توسعه و بازسازی خرابی‌های به جامانده از دوران جنگ مرهون رنج‌ها و مرارت‌های آن فقید سعید است. بی تردید فقدان این بزرگمرد، که نماد عقلانیت، اعتدال و تدبیر بود و در سخت‌ترین برهه‌های زندگی سیاسی خویش نیز از این مسیر دور نشد برای همه دلباختگان انقلاب مصیبتی جانکاه و تاب سوز است.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان با تأثر فراوان این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، خانواده مکرم و صبور هاشمی رفسنجانی بویژه همسر فداکار و فرزندان آن رجل الهی و سیاسی تسلیت گفته و برای آن عزیز به خدا پیوسته حشر با انبیاء و اولیاء‌الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی و سربلندی آرزو دارد.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار