نعمت بزرگي به اهالي منطقه روي آورده است و شاهد شهرستان شدن اين منطقه هستيم. كوت‌عبدالله منطقه دورافتاده‌اي از كلان‌شهر اهواز بود كه به علت فاصله و دوري از شهر در طول ساليان متوالي حق آن ادا نمي‌شد. "> اهالي كوت‌عبدالله مدافع سرسخت ولايت هستند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵

نعمت بزرگي به اهالي منطقه روي آورده است و شاهد شهرستان شدن اين منطقه هستيم. كوت‌عبدالله منطقه دورافتاده‌اي از كلان‌شهر اهواز بود كه به علت فاصله و دوري از شهر در طول ساليان متوالي حق آن ادا نمي‌شد.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان در جشن افتتاح شهرستان جديد كارون گفت: نعمت بزرگي به اهالي منطقه روي آورده است و شاهد شهرستان شدن اين منطقه هستيم. كوت‌عبدالله منطقه دورافتاده‌اي از كلان‌شهر اهواز بود كه به علت فاصله و دوري از شهر در طول ساليان متوالي حق آن ادا نمي‌شد.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، آيت‌الله محمدعلي موسوي جزايري در اين مراسم كه امروز سه‌شنبه برگزار شد، اظهار كرد: با توجه به اين‌كه كلان‌شهر اهواز بار سنگيني بر دوش دارد، مشكلات و مسايل اين شهر اجازه نمي‌داد امكانات و بودجه‌ها به كوت‌عبدالله هم برسد. كوت‌عبدالله با اين كه منطقه وسيع و پرجمعيتي است ولي محله‌اي دورافتاده به شمار مي‌رود.

وي تصريح كرد: رسيدگي كمتر به اين منطقه از سوي مسوولان، با سوءنيت نيست و اين‌گونه نيست كه عمدا حق آن را ضايع كنند.

آيت‌الله موسوي جزايري ادامه داد: مسئولان استاني با مسايل بسياري درگير هستند و تا بخواهند از مسايل مركز شهر خارج شوند و به اين محله برسند از بودجه چيزي باقي نمي‌ماند.

وي گفت: شهرستان شدن كوت‌عبدالله به اين دليل انجام شد كه دولت به مسايل اعراب هم اهميت مي‌دهد زيرا ولايت‌مداري مردم اين منطقه به دولت ثابت شده است. اهالي اين منطقه مدافع سرسخت ولايت و بازوي پرتواني براي نظام اسلامي و ولايت فقيه هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار