اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
 رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت:هیچ موردی از ابتلای شهروندان به بیماری تب کریمه کنگو در این شهرستان مشاهده نشده است.

رضا پورآئین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:هفته گذشته یک جوان 29 ساله راننده حمل دارو که مشکوک به بیماری تب کریمه کنگو بود در یکی از بیمارستان های اهواز درگذشت که به علت مشکوک بودن به بیماری واگیردار تب کریمه کنگو با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی جسد وی دفن شد.

وی افزود:برای اطمینان از نوع بیماری این شهروند دزفولی ،آزمایش های لازم انجام شد که جواب آزمایش وی از نظر ابتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو منفی بود و فرد مذکور به این بیماری واگیردار مبتلا نبوده است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این بیماری در شهرستان دزفول گزارش نشده است اظهار کرد:هنوز علت مرگ این شهروند دزفولی مشخص نیست ولی فرد فوت شده به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا نبوده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر ابتلای فردی به بیماری خطرناک بر اثر گزش نیش پشه در ساحل رودخانه دزفول گفت:این مطلب شایعه بوده و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد .

پورآئین اظهار کرد:هیچ موردی از وجود پشه حامل بیماری در ساحل رودخانه دز گزارش نشده است و هیچ مشکلی شهروندان را تهدید نمی کند.

وی با توصیه به شهروندان مبنی بر پیگیری اخبار بهداشتی از منابع رسمی و موثق از جمله مرکز بهداشت دزفول افزود:در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و بیماری زا مرکز بهداشت به صورت گسترده اطلاع رسانی خواهد کرد.

برچسب ها: تب کریمه ، کنگو ، دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار